středa 4. března 2020

Scrapylife Video Tutorial - Project Life 2019 / week 24

Krásné středeční ráno! Máme tu nový měsíc a s ním i můj nový článek, tentokrát tu mám týden 24.








Hned na úvod musím přiznat, že stránka nedopadla vůbec tak, jak jsem si představovala a z toho důvodu jsem vzdala snažení i o druhou stránku z tohoto týdne. Ovšem o můj tip, jako v každém článku dnes nepřijdete :)

Na začátku videa je vidět, že mám fotky nastrkané přímo v kapsách už v příslušných týdnech včetně týdenní kartičky. Tento systém se mi osvědčil úplně nejvíc. Když jsem měl fotky různě po krabicích - zapomínala jsem na ně, když jsem měla fotky v malém 4x4 insta albu seřazené podle týdnů - nejednou se mi stalo, že mi fotky z alba vypadly. Uznávám, patlám se pak s fotkami i tři dny, když jich tisknu hodně najednou, ale za tu pohodlnost pozdější to stojí!

Ve videu také je vidět, jak přesně ten qr kód funguje v praxi :) Na něj jsem psala návod tady.


A teď už k samotné stránce. Kolekci CLICK nelze nemilovat a tak jsem po ní opět sáhla. Doplnila jsem ji chipboardy z kolekce DARING, narazítkovanými štítky a mojí klasikou - frázovými samolepkami. Týdenní kartička je opět z kolekce BLOOM





A tady je slíbené video!


Tak zase za měsíc ahoj! :)

Bára

Žádné komentáře:

Okomentovat