pondělí 30. března 2020

První velikonoční přání

Hezký den všem čtenářům,
doufám, že jste všichni v rámci možností v pořádku. 
Nevím jak u Vás, ale já mám při tom dlouhém pobytu doma takové vlny, kdy se mi tvořit vůbec nechce a pak se zase nemůžu dočkat večera, až půjdou děti spát a budu moct zasednout ke stolu . 
Připravila jsem si pro Vás prvních pár přáníček - takový rozjezd😁. Myslím, že i když letos Velikonoce nebudou takové jako jiný rok, každého potěší přání ve schránce.


Při posledním naskladňování novinek jsem si vyhlídla krásnou jarní kolekci Oh happy day od Carta Bella a papíry Farm Meadow od Craft Consorcium.



Jednoduché přáníčko, na které jsem kromě nádherného jarního papíru Farm Meadow použila po dlouhé době Big shot a šablonu motýlka a doplnila jsem enamelkami ze starších zásob (tyto jsou z kolekce Just a little lovely).



Z kolekce Oh happy day jsem si objednala sadu papírů 6x6, ve které jsou všechny papíry 2x, což se mi tentokrát skvěle hodilo. Jeden papír je celý z čtverečků s písmenky, ale každé je tam jen jednou. Na slovo Velikonoce by mi to tedy nevystačilo, ale papír je tam dvakrát, takže jsem z písmenek celé slovo mohla poskládat :-)
Písmenka jsem ještě nalepila 3D čtverečky na papír z kolekce Farm Meadow a teprve pak jsem je pomocí E-Z runner aplikátoru na "oboustranku" nalepila na podkladový papír.


Na další přáníčko jsem opět využila Big shot a z květinového papíru Farm Meadow jsem vyřízla obrysové květy. Většinou jsem na velikonoční přáníčka psala Krásné Velikonoce nebo Veselé Velikonoce, ale letos se mi zdálo, že nám bude stačit, když budou Pohodové a nebo třeba Pěkné :-).



A tohle je pro dnešek poslední přáníčko. Opět kolekce Farm Meadow a papír se slepičkami, který je na zelené čtverce nalepený pomocí 3D čtverečků.

Mějte se dobře, buďte hlavně zdraví, zůstante doma s rodinou, pokud můžete a tvořte pro radost a pro odreagování.

Brzy "napočtenou" 
Kája





1 komentář: