středa 18. března 2020

Project life album - 8/2020


Dneska vám ukáži jen jednu velkou stránku. Chtěla jsem k ní přidat i jednu malou 6x8, ale ta technika se mi tak zalibila, že si tak označím všechny dny v Šumavském albu.



Opět jsem měla více fotek - čtyři malinké a jednu malou. Jelikož dominuje modrá barva, tak jsem si vybrala papíry spíše do stejného odstínu. A taky jsem si parádně zatrhala, je to fajn relaxace.

Nejprve jsem si vybrala papíry z kolekcí Oh Happy Life, Moonstruck, Baby Boy, Shine on a Boys Fort. Uhádnete který papír je z které kolekce? Základem je ovšem bílý scrapbookový papír. A abych vše ochránila, tak nesmí chybět kapsa 12x12.

Rozvrhla jsem si rozmístění fotek a potom na základ (podle skleniček) obkreslila kružnice. Natrhala jsem si papírky na malé kousky a těmi jsem vyplnila ony kruhy. Na ně jsem opět obkreslila skleničky a přidala další čáry jen tak od ruky.



Přidala jsem cákance vodovek a dozdobila enamelkami. Všechny fotky jsem si podlepila papíry, které mi zbyly po trhacím řádění. Moc se mi líbí použití textového papíru z Boys Fort. Jen mi příjde, že příště bude lepší použít světlejší modré papíry.


Dostávám se ke zdobení abecedami. Použila jsem starší glitrovou abecedu od Heidi Swapp a světle modrou The Mix No. 2. Navíc jsem si natiskla StazOnem fráze pomocí Project Life rotačního razítka.



Papír z Boys Fort jsem si StazOnem po okrajích načernila, aby lépe vynikl. Dál se mi libí, jak pod hlavní fotkou vypadá papír z kolekce Moonstruck, na kterám jsou ve čtverečkách různé motivy a hesla. Úplně to nevynikne, ale je to hezké oživení a uplatnění zbytku papíru.


To je pro dnešek vše. Letos se těším na léto více než jindy, až to vše bude za námi.

Přeji všem hodně zdraví a krásné tvoření.

Ajka


8 komentářů:

  1. Ajko, nádhera až oči přecházejí! Zhltla jsem to jak malinu. Díky za krásný příspěvek v této těžké době. Hodně zdraví všem....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Lotko 😊. Nejsem s tím stopro spokojená, ale moc se těším na další takové tvoření 😊.

      Vymazat
  2. Ahoj Ajko, stránka se ti moc povedla:-D To vrstvení papírů pod fotkou, cákance, ruční malování, použití číslic na fotce. Super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti Míšo 😊😍. Tvoření (řádění) jsem si opravdu užila právě na tom, co jsi tu vypsala 🙂.

      Vymazat
  3. Áji, ta stránka je boží! Musím si jí taky zkusit. A těším se na další příspěvěk.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si to taky vyzkoušej, je to super relax 😊.

      Vymazat
  4. Áji to je teda punk, horzne moc se mi tva stranka libi:-) bomba barvicky a velká inspirace. Dekuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Annie, to jsi pojmenovala přesně, je to takový punk v mém tvoření 😎. Tak to jsem moc ráda, určitě vyzkoušej a potom i nasdílej 😍🌟.

      Vymazat