pondělí 9. března 2020

Layout - SHINE ON


Dnes mám pro Vás připravenou stránku z kolekce Shine On od Amy Tangerine. 
Tuto kolekci mám doma už asi rok a pořád jsem otálela do ni střihnout. Během minulého roku jste ji mohli vidět u Ajky na stránkách či v projektech a já si vždy říkala, tak příště už ji také musím použít. Ale přiznám se, že až po přečtení článku z minulého pondělí od Míši jsem se k tomu odhodlala. 
A proč? Co bylo tím spouštěčem, když Míša tvořila s úplně jinou kolekcí? Vlastně ani nevím, možná, že to chtělo jen čas si na tuto kolekci zvyknout. Dříve jsem Amy měla ráda a obdivovala její stránky plné barev a vzorů. Nyní se přiznám jsou mi milejší PinkFresh kolekce se svou umírněnou barevnou paletou.




Tato fotka je z našeho podzimního rodinného výletu do Drážďan. Je to naše oblíbené město a tentokrát jsme vyvezli i manželovo rodiče a užili si tak den plný slunce a smíchu.

Ale zpátky k tvoření.
Jako základ pro tento layout jsem tentokrát nepoužila bílou čtvrtku jak je mým zvykem, ale z kolekce Midnight bílou s jemným šedým cikcak proužkem. 


Dále jsem pak přidala barevné pásky papírů z kolekce Shine On. No nemám to úplně rovné, jako podle pravítka trošku mi to ujíždí, ale co milimetr sem - dva tam, hlavně, že lepím s radostí - si říkám já. Je to i tím, že v tomto směru nejsem puntíčkář, spíš jedu punk. Hlavní je, že se album plní a je si co prohlížet a vzpomínat.


Fotografii jsem podložila bílým papírem a následně žlutým s květinami pro větší plastičnost. Pak už stačilo dolepit jen dvě pluskové enamelky z kolekce Cool Kid (tu si taky suším nějaký ten pátek :) a vlaječku s výstižným heslem.


Na levou stranu pak už jen stačilo dolepit heslo SHINE, protože ač byl konec října, slunce opravdu krásně svítilo - šajnilo. Fotáček je vystřižen z jednoho papíru. A popisek je napsán na papírovém výseku unforgettable - nezapomenutelný. A vlastně jsem úplně zapomněla na můj oblíbený label od Kelly Purkey, na něž jsem tentokrát napsala datum rukou a ne razítkem, jak je mým zvykem.

Mějte krásný den a za 14 dní na viděnou tady na blogu.

J.



2 komentáře:

  1. Tak to mne Jaru těší, že můžu být inspirativní:) Fotka kluků je boží a ty jemné barvy se k ní hodí. Jo a taky jedu punk, co se týče vyměřování:D

    OdpovědětVymazat
  2. Míšo, děkuji ti za pochvalu. A vítám tě v punk-scrap-partě :)

    OdpovědětVymazat