pátek 20. března 2020

Project Life DITL – MŮJ DEN

První týden v březnu vyhlásila moje nejoblíbenější Ali Edwards (AE) zachycení DAY IN THE LIFE.  Jde o to, že zaznamenáte svůj den pomocí písma a fotografie do svých alb. Je jedno v jaké podobě, ať už je to klasický Project Life formát, mini album, 3x8 album (jako Ali Edwards tento rok), Travelers Notebook nebo na klasickou Scrapbook stránku.




Jak už jsem psala v jednom ze svých předešlém příspěvku, baví mě mít ve svém albu takto detailně zachycený den. A tak se můžete podívat i na pár starších DITL z roku DITL 2015DITL 2016, DITL 2019 a v květnu loňského roku jsme vám s celým Scrapylife kreativním týmem představili DITL 2019 v Travelers Notebooku.

Tento rok jsem svůj den nezachytila hodinu po hodině, ale AE navrhla, témata. Nedržela jsem se jich doslovně a ani jsem tentotkrát nepoužila její předem připravený kit. Original produkty DITL můžete také koupit na Scrapylife e-shopu.  

Tentokrát jsem si vytvořila svá vlastní témata na original Project Life kartičky z kolekce CLICK Core Kit (Becky Higgins), pomocí razítek. Razítka, která jsem použila nejsou bohužel dostupná na Scrapylife e-shopu. 


V podstatě jsem začala tak, že jsem si vytvořila kartičky s tématy. 


Ty jsem si v ten den, vzala sebou všude tam, kam jsem šla a každou hodinu jednu napsala. Napsání jedné kartičky mi zabralo pár nimut a k tomu jsem vyfotila jednu fotku. Večer jsem měla vše připravené na zasunutí do kapes mého Project Life alba. Jak jednoduché...


Jako poslední jsem vytvořila titulí kartičku. Na předem natištěnou 4x6inch velkou kartičku s naspisem "EVERYDAY", jsem přidala tři razítka - "MY", "life" a větu pod čtvercem. Nakonec jsem natiskla datum pomocí roller razítka


A to je pro dnešní den vše. Přeji krásný víkend a zkuste si taky zaznamenat svůj den víc detailně. Uvidíte, že si za pár měsíců/let svůj den rádi prohlédnete.

Charlotta





6 komentářů:

  1. Lotko, máš to krásné! Clean and simple. Taky musím provětrat razítka. A udělat DITL v karanténě, to bude teprve výzva :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, jakmile má člověk jakákoliv razítka se slovy, tak je to rychlý a hlavně “simple”. Tak šup šup na to, ať se můžeme pokochat :-)

      Vymazat
  2. Juuu ja vzdycky nad tim tvym ditl slintam a jeste jsem se nikdy neodhodlala.. no doba tomu nahrava, tak treba...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju, zkus to, je to jednodušší než se na první pohled zda :-)

      Vymazat
  3. Ahoj Lotko, přidávám se k holkám. Lehká, svěží stránka a hlavně její výpovědní hodnota za pár let! A tyhle dny si také zaslouží zpracování, už abychom na ně vzpomínaly s odstupem:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Míši, přesně jak píšeš, ta výpovědní hodnota je nejvíc. Moc ráda se koukám do svých starších alb na náš DITL, ale i WITL.

      Vymazat