pondělí 1. června 2015

Project Life – MŮJ DEN / MY DAY

Již dávno jsem si chtěla zpracovat další příspěvek do mého Project life alba na téma MŮJ DEN. A vlastně se mi to hodilo i jako úžasné téma červnové Scrapylife PL STORY.






Jako základ jsem použila plastové kapsy typ „A“ (Becky Higgins), které jsem si upravila pomocí mého nového a hlavně skvělého kamaráda Photo Sleeve Fuse Tool, tak abych na obou stranách měla jen kapsy o velikosti 3x4 inch.
Do těchto kapes jsem vložila předem potištěné kartičky ze sady Studio Gold Journaling Cards (WeR). Ostatní, na které jsem lepila fotografie, jsem si vyřízla pomocí vyřezávací šablony Project Life® Metal Nesting Dies(Becky Higgins).



Na předem potištěnou titulní kartičku s krásným zlatým fotoaparátem jsem natiskla „my day“. Slovo „my“ pomocí razítek Ali Edwards – měla jsem jen slovo „may“ a tak jsem si to narazítkovala po písmenkách. Slovo „day“ je ze sady razítek My Week Clear Stamps (Kelly Purkey for Hero Arts).
Po vyfotografování stránek jsem zjistila, že mi chybí datum a tak jsem ho potom jěště doplnila pomocí roller razítka.


Všechny kartičky s fotografiemi jsou na stejném principu
-          bílá čtvrtka vyříznutá pomocí šablony Project Life® Metal Nesting Dies (Becky Higgins)
-          natištěné řádky razítkem Plan Clear Stamps (KellyPurkey for Hero Arts)
-          nalepená fotografie – čtverec s bílým rámečkem
-          enamelová ozdoba True Stories (Shimelle)
-          samolepka se slovy tzv. Phrase stickers

Na první řádek jsem napsala, o co se jedná a čas a na ostatní popisek, proč to tak je nebo jiné…
 

Jak jsem již psala, předem natištěné kartičky jsou ze sady Studio Gold Journaling Cards (WeR). Já si vybrala ty zlatě potištěné a různě je dozdobila, abych se taky trochu vyřádila a nebylo to celé moc strohé.
Glitrované srdíčko jsem doplnila šedou etiketou (Studio Calico digital) kterou jsem narazítkovala slovem „memory“ Today Circles by AliEdwards (Technique Tuesday). Nakonec jsem přilepila několik wood veneer ozdob ze sady September Skies (Heidi Swapp).


Na kartičce „US“ jsem doplnila rok „2008“ pomocí rollerrazítka, šedou etiketu (Studio Calico digital) kterou jsem narazítkovala slovem „hello“ Today Circles by Ali Edwards (Technique Tuesday). Wood veneer ozdoby ze sady September Skies (Heidi Swapp) jsem doplnila propisotem Stitched PaintedRub Ons (Amy Tangerine).


Opět kartička s glitry, tentokrát ve tvaru hvězdiček doplněná o šedou etiketu (Studio Calico digital) narazítkovanou slovem „moment“ Today Circles by Ali Edwards (Technique Tuesday) a ukotvenou pomocí badge.


Další kartička s glitry „365 days a year“ doplněná o šedou etiketu (Studio Calico digital) narazítkovanou slovem „story“ Today Circles by Ali Edwards (Technique Tuesday), ukotvená pomocí badge a přidán list propisotem Stitched Painted Rub Ons (Amy Tangerine).


Kartička se slovy, wood veneer ozdobami ze sady September Skies (Heidi Swapp) a zelenkavou tečkou propisotu Stitched Painted Rub Ons (Amy Tangerine).


Opět jen wood veneer ozdoba ze sady September Skies (Heidi Swapp) a spodní linka propisotu Stitched Painted Rub Ons (Amy Tangerine).


Slova doplněná o wood veneer ozdoby ze sady September Skies (Heidi Swapp) a šedá šmouha propisotu Stitched Painted Rub Ons (Amy Tangerine).

Vlastně vůbec nic složitého, jen samé opakování toho samého :-)

Doufám, že jsem vás alespoň trochu inspirovala a do konce června uvidím spoustu příspěvků do Scrapylife PL STORY! Pohrajte si a zkuste štěstí v soutěži o 200,- Kč poukaz na nákup do Scrapylife e-shopu a překvapení ze Scrapylife Novinek.

Krásný den a úspěšné vykročení do nového měsíce,

Charlotta



6 komentářů:

  1. tak to je luxusni zpracovani!!! uz se tesim, az neco podobneho vytvorim ....

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné, viděla jsem v sobotu naživo, ale takhle si to můžu hezky prohlédnout tak nějak zblízka a podrobně :-) Budu se snažit se zúčastnit.

    OdpovědětVymazat
  3. To se mi moc líbí, zkusím něco podobného nafotit a zpracovat, ale jsem s focením běžného dne hrozný lepmpl :( źaneta

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za krásné komentáře a už se mooooc těším na vaše soutěžní stránky do PL Story :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Teda máte to moc pěkné. Kdybych měla dělat já "svůj" den, tak by to bylo taky docela zajímavé. Určitě by tam bylo wellness, pak možná nějaká smyslná masáž a co já vím ještě. Určitě kosmetika, nějaký ten fajn obídek a celkově jídlo. A možná ten den zakončit nějakou fajn kulturou? A samozřejmě nesmí chybět nákupy. Takže si tak říkám, že bych potřebovala spíše svůj víkend než jenom jeden den. :)

    OdpovědětVymazat