pátek 26. června 2015

den za dnem 2015 ... week 22 aneb Project Life jinak


.... každý týden se těším na pátek, na vás a další blogové psaní a každý pátek si říkám, jak ten týden zase rychle utekl. Tentokráte poslední červnový pátek, pro školáky poslední školní pátek a blížící se začátek prázdnin. A ačkoliv 22. týden byl ještě květnový, dovolila jsem si trochu zahýřit barvami (asi už mám tu pravou letní náladu, i když počasí ji těžce sráží). Není lepší barevné volby než je nová hravá kolekce Rise and Shine od Amy Tangerine. Moc se mi líbí, jak jsou barvy zkombinovány a jsou opravdu pestré, ale zároveň k sobě neskutečně dobře ladí. Dnes jsem si pro vás připravila "nekapsovou" stránku aneb zkuste udělat PL jinak ...

Pracovala jsem s podkladovým papírem s dekorem dřeva (což je dle mého nejlepší volba pro pozadí stránky, na které bude hodně fotek) a sadou malých šestkových papírů kolekce Rise and Shine. Zde vidíte, do kolika papírů jsem střihla, abych získala určitý motiv či nápis. Sady malých papírů mám nejraději, do Project Life jsou jako dělané a hlavně, nejste limitovaní pouze klasickými PL produkty. Všimla jsem si, že nové PL sady od Becky Higgins už jsou v tomto duchu také designované - každá nová kolekce většinou obsahuje PL kartičky, šestkové papíry, ozdoby, speciální kartičky a foto filtry.

Kolekce Rise and Shine

Vybrat fotky z celého týdne, aby se daly poskládat na jednu velkou stránku, rovná se nadlidský výkon (tedy alespoň  pro mě). Chybělo mi to "oddělování" kapsami; přeci jen na jedné stránce je těžké rozdílné události nenásilně oddělit. I proto je většina fotek z oslavy narození dvou krásných miminek, tedy oslavy velmi veselé. Pro oživení jsem zvolila "kruhové prvky" báječně korespondující s kruhovými epoxydovými nálepkami z kolekce. Někteří šťastní jedinci se tak ocitli v "kruhovém poli" a já si myslím, že to těm fotkám takhle sluší víc. Na akcích mě nejvíce baví fotit právě takovéto portréty, už se nemohu dočkat, až (někdy) vezmu do ruky pevný objektiv ....



Jak jistě sami vidíte, na journaling mi mnoho místa nezbylo. Využila jsem tedy horní fotografie jako kapsy pro visačku, která je z obou stran popsaná událostmi týdne a díky stužce lehce dostupná.



Další možností, jak využít papírové sady pro Project Life jsou "kartičkové" papíry. Tuto kartičku jsem využila pro přehled událostí pro jednotlivé dny. A opět jsem šila ....



Jak už jsem zmiňovala v úvodu, na celé kolekci mě nejvíc baví epoxydové samolepky ... jsou nádherné, lesklé, hladké, kulaté .. Použila jsem jich na stránku několik (všechny ne, něco si přece musím pošetřit na příště) a také jsem zdobila transparentními samolepkami.



Jak vidíte, i klasickou scrap stránku lze pojmout project life-ově. Ať vám jde lepení pěkně od ruky, začínají prázdniny a až se podzim zeptá .... Krásné léto vám všem a příští pátek se tu opět sejdeme. A tentokrát s naší oblíbenou Heidi ...
Jana


2 komentáře:

  1. Jani, máš to moc pěkné! Taky ráda používám foto střižené do kolečka, dává to stránce zase jiný šmrnc ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuji, Kamco, tak tohle byla moje premiera a mas pravdu, zase je to neco jineho :)

      Vymazat