středa 24. června 2015

Project life week 21/2015

To je ale rychlost! Díky Kreativním středám vidím, jak ty týdny děsně rychle ubíhají :-D. A tak jsem tu dnes s dalším naším týdnem. Tentokrát jsem se nechytla žádné konkrétní kolekce, protože jsem zjistila, že dělám více čtvercových kapes, než mám doma kartiček. Stříhala jsem vždy velké kartičky a ty mi postupně začínají docházet :-D (peněženka pláče už teď, protože jí je jasné, co bude následovat). Proto jsem začala likvidovat třicítkové papíry. K tomuto týdnu jsem použila modrý papír z kolekce Dreamy, řezačkou jsem si vytvořila své kartičky a modrý týden je tu :-).
Jednadvacátý týden jsem konečně využila k tvorbě třicítkové stránky. Jelikož měl manžel zrovna narozeniny, vytvořily jsme mu s Nelinkou každá své přání. Druhá strana pak "sedla" do plastových kapes o devíti čtvercích :-). 
A protože jsem měla kartičky jen z čistého, rozuměj jednobarevného papíru, dozdobila jsem si je pomocí 3 washi pásek. 



Obrovskou radost měl tatínek z přáníčka od Nelinky. Dala jsem jí kartičku z bílé čtvrtky, kterou jsem si předem vyměrila, aby sedla do plastové kapsy. Dala jsem jí spoustu pastelek a fix, které se mi barevně hodily (tedy modré a zelené - voskovky, pastelky, křídu a zvýrazňovače) a Nela si tak čmárala a vytvořila podklad pro přáníčko. Na závěr jsem jí podala 4 písmena ze samolepicí abecedy, aby si je libovolně nalepila. Docela se holka trefila, že? :-D ...na závěr jsme pak spolu nalepily srdíčko z kolekce Serendipity a přání je na světě a rozhodně může konkurovat tomu ode mě.


Titulka je ve stejném duchu jako ostatní kartičky. Dvě washi pásky, razítka s názvy dnů v týdnu a neodmyslitelně i datumové razítko. 


V úterý se stala věc nemilá. Opustil nás na týden můj milovaný fotoaparát. Pan servisák to zhodnotil jako "Objektiv po pádu", ačkoli si nejsem vědoma, že by se s ním něco takového stalo, ale spíš věřím jemu než mé schopnosti bedlivě hlídat Nelu :-D. Nicméně závěr byl "týden bez foťáku". 
K dozdobení kartičky jsem vzala k ruce nůžky a rozstříhala jsem kartičky z kolekce Honey Core Kit, protože foťáčky se tématicky hodily a navíc jsem Honey kolekci delší dobu nevyužila.


A na závěr má velká stránka....aneb přání pro tatínka k narozeninám, od nás holek :-). Veliké stránky já tááák moc ráda lepím. Vybrala jsem mou oblíbenou fotku tatínka, vytiskla ji v černobílých barvách a díky tomu jsem měla velké množství barevných kombinací. Já si vybrala zeleno-modrou, protože tu si chlap zaslouží víc než mou oblíbenou růžovku :-D.


Nápisy "hello" a "love" jsou vyříznuté bigshotem z pěnovky. Opět jsou na stránce oblíbené ČB washi pásky, pár papírů, které jsem tu měla mezi zbytky a odstřižky, a na závěr pár enamelek, flitrů a razítek.


A protože mám ve stejných barvách doma i spreje, použila jsem na závěr Color Shine Spritz – Tropical Teal a pomocí spreje jsem dodělala pár šmouh a cákanců :-).


Zeleno-modrá kombinace se po dnešku řadí k dalším z mých oblíbených a jistojistě se ještě objeví :-). Děkuji za shlédnutí dalšího kousku z našeho alba a za týden zase na přečtenou :-)
Míša




1 komentář:

  1. Míšo, moc kráásné!! A ta třicítková stránka je fakt božská!!! Asi se budu inspirovat :-))))

    OdpovědětVymazat