středa 17. června 2015

Project Life Week 20/2015 ...návrat k růžovým kořenům!

Konečně! Konečně mám zase stránku, které vládne růžová :-). To by člověk neřekl, jaký já budu mít absťták. Pár týdnů jsem se teď mořila se žlutou, červenou a modrou a ani mi nepřišlo, že mi cosi chybí :-D. Ale když jsem tento týden zasedla ke kartičkám Favorite Things Core Kit, byla to má "dávka", která mi opět dokázala, že jsem závislá! A tak, opět jedna růžová...


Asi se budete smát (A jestli se mi smějete už teď, tak mi to snad radši ani neříkejte!), ale začala jsem trochu šetřit místo. Zjistila jsem totiž, že album už začíná být hodně plné, a to se mi tam ještě má vejít 7 týdnů. Ups... a tak tentokrát jen jedna strana. Sice jedna, ale jiná. To, že jsme opět chodily s holkami na hřiště je jasné a fotky by nebyly o mnoho jiné, než z předchozích týdnů. Sáhla jsem tedy po jiné plastové kapse a udělala kapsu s příběhem. 

Každý týden dělá táta s Nelinkou větší nákup. Já mám tak čas pro sebe a Julinku. Tentokrát to ale bylo jiné. Rozhodly jsme se s Julčou, že si uděláme výlet a hezky zdokumentujeme, jak si ti naši dva nákupčí vedou a co vlastně dělají. Vznikl z toho příběh a nám hezké vzpomínky :-).


Na úvodní kartičku jsem použila dvě washi pásky, číslice ze samolepicí abecedy a úžasné razítko "hello" od Heidi Swapp.


Zdobení jak vidíte je skromné...na více míst jsem nalepila washi pásky, pomocí růžové razítkovací barvy Ombre Pink To Red Ink Pad a razítek od Heidi Swapp vytvořila pár nápisů a fotky ve fotopříběhu jsem "orámovala" černým gelovým perem.




Doufám, že se Vám daří lepit a nezačali jste již nabírat skluz. Já ho totiž začínám cítit, ale nehodlám se vzdát bez boje. Jakmile je krásné počasí, snažíme se odjet z Prahy a výletovat. To si ale vybírá jistou daň. Jednak se mi hromadí fotky - moře fotek, a za druhé se navyšuje počet stránek, které mi chybí...letošní léto ale plánuji zvládnout bez většího skluzu. Loňské září jsem totiž dodělávala 3 měsíce zpětně a tedy uuuufff, to už ne. Tak pojďte si najít chvilku, zasednout a zas trochu potěšit naše tvořitelské duše.
Krásnou středu všem a děkuji za přečtení dalšího kousku našeho života.



3 komentáře:

  1. Míši, opět krása :-) S tím skluzem - minulý víkend jsem na chatě dodělala 10 týdnů skluzu z minulého roku a ani mě to před tím nijak nestresovalo :-) Nicméně jsem teď ráda, že už to mám za sebou :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to si uuuuzasna...to si zvladla odvezt material na dodelani 10 tydnu??? WOOOW :-) ...ty tydny musim videt :-)

      Vymazat
    2. ...no můj muž se mě ptal na jak dlouho tam jedu, že toho táhnu tolik :-D, ale během necelého dne jsem to měla sfouknutý :-)

      Vymazat