pátek 12. června 2015

Memory planner a to další ....

... včera to bylo o jahodách, dnes bude hrát prim pruhovaný diář od Heidi Swapp. V dnešním příspěvku bych vám chtěla ukázat, jak jsem si pohrála se zdobením, vytvořila si dvě "tajné" kapsičky a představím vám svoji diářovou výbavu, bez které se já nikam nehnu. Bohužel to ale vypadá, že se mnou do UK letos nepojede, přeciž jen 20kilové zavazadlo je pro čtyřlennou rodinu velkou výzvou a pochybuji, že se mi mé diářové tvoření podaří "propašovat".

Dneska vám ukážu několik stránek tak trochu letem světem. Co se fotek týče, jde povětšinou o zbytky z koláží nebo si je na konci měsíce nakolážuji, aby se mi do jednotlivých okýnek vešly. Jde to docela rychle, fotky mám ve složkách po jednotlivých týdnech, a tak z každého několik vyberu. Průhledná folie je hit a při novinkovém nákupu na Scrapylife mi nemohla uniknout ta vhodná pro horké embosování. Už se těším, až ji použiju do kapes našeho PL albumu. Tady je folie se zlatým potiskem z diářové sady Hello Beautiful.




Moc mě baví variabilita "kroužkové vazby". Když dělám zápisky, mohu si stránky vyndat. Také mohu kdykoliv nějakou fotku, kapsu či zajímavost přidat. Tady jsem přidala kapsu 4x4, která je primárně určená pro instagramová alba. Stačilo ji pouze proděravět na jiných místech.




A zde jsem přidala vstupenky. Slepila jsem dvě k sobě, takže jsou teď oboustranné. Co na tom, že na obou je stejný dort, byl totiž vynikající!




Pokud mi z koláží zbude větší fotka, připevním ji washi páskou a je odklápěcí ... vlastně se tak dá krásně schovat journaling, pokud bych chtěla psát nějaké tajnosti ...



A tady je první z mých po domácku vyrobených kapes. Stačilo přehnout papír 6x8 ze sady Hello Beautiful, na dvou místech slepit, nahoře ustřihnout růžek pro snadné vyjmutí vstupenky či fotky a proděravět. A pokud se vám do výroby kapsy nebude chtít, v diářové sadě jich také pár je, navíc se zlatou či stříbrnou fólií.




Druhá kapsa je spíše minikapsičkou a přístup do ní je ztížen klopou a přelepen washi páskou. Vynikající místo pro věci, které nelze publikovat! Jako třeba moje foto před zahájením třicetidenního formovacího plánu, než se léto zeptá, kde mám plavky .... tak, a teď jsem si na sebe ušila ještě větší bič, když jsem vám to vyzradila ...




Již tradiční koláž na konci měsíce z fotek, na které se v našem PL albumu nedostalo. Abych trochu vybočila se zajetých kolejí, udělala jsem v koláži vellumové okénko s flitry a spodní okénko jsem vyplnila vellum zlatě zdobeným .... ta zlatá je prostě nakažlivá ...




..  červnový rozdělovač je krásně zdobný už sám o sobě, a tak jsem ho pouze místy proděravěla a protáhla organzovou stuhu. Razítko Enjoying this life je z dílny Ali Edwards



Malý proužek s měsíčním přehledem jsem zasvětila papíru a blogovým "povinnostem". Ale červnový mám již vyhrazený pro postřehy a zajímavosti dne, každý den si chci zaznamenat něco pozitivního. Je až překvapivé, kolik se toho v jednom dni může semlít.




Na stroji jsem si nadatlovala nápady na focení, stále mě totiž moc baví fotit ...




A zde je již slibovaná krabička diářových "nezbytností". Díky Lotce jsem se stala majitelkou báječné krabice z Core kitu od Becky Higgins (jaká škoda, že nové kity jsou v mnohem obyčejnějším balení). Zcela překvapivě se mi do krabice všechno potřebné vejde, a tak je kdykoliv připravená k přepravě. Sama jsem při focení koukala, co všechno už jsem stihla nasyslit a jak málo různé ozdoby používám. Stále si je totiž šetřím ... znáte to také?



... a takhle krásně to všechno vypadá v detailu. Už jsem na to přišla, kupuji scrap materiál pro ten kochací požitek ...


Přeji vám krásný slunečný víkend a ať se vám dobře tvoří i na cestách!
Jana


9 komentářů:

  1. Jedním slovem prostě BOŽÍ ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Opakuji se, ale prostě úžasné, dokonalé. (Verča S.)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten tvůj diář mě prostě dostává :-) Oproti tomu mému si s ním teda vyhraješ ... no jo no - holt když je čas :D

    OdpovědětVymazat
  4. Vůbec si neumím představit, že bych kromě PL a přáníček ještě vytvářela takovýhle diář a měla to vše tak krásné, jako Ty, Jani :) Každopádně scrapbookový materiál zřejmě taky nakupuji prostě proto, že se mi líbí (tvořím podle mě tak z půlky toho, co koupím... :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, tak to budes muset na tu materskou, Di, jak zminuje Monca, to je pak casu cisterna :)) deti rostou jak drivi v lese, ale ja mam svuj scrap :)) Ja zase nedelam takova luxusni pranicka jako ty, takze tady se sily vyrovnavaji :) dekuju!!

      Vymazat
  5. Parádní...postřeh na závěr mne dostal :-) , nejsem v tom sama. Většinu věcí si pořizuji prostě proto, že jsou krásné...to dilema, střihnout do papíru, zašpinit razíko, narušit balení doplňků...jó, na kochání mám většinu věcí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mam takovy pocit, ze ten kochaci pozitek je neviditelnou polozkou kazdeho scrap eshopu a vzdy v balicku je ho notne zabaleno ... ty veci jsou proste tak krasne ... dekuji, Olinko, opravdu v tom nejsi sama :)

      Vymazat
  6. Supr deník. Máš ho moc krásně vymazlený!

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tohle mě dostalo!! Inspirace na každé stránce! Děkuji za to! Doopravdy perfektní!

    OdpovědětVymazat