pátek 5. června 2015

den za dnem 2015 ... week 21 a lahvičkový journaling

.. týden s týdnem se sešel a už je tu opět pátek. První červnový. A s pátkem i další PL stránka z našeho alba. Tentokrát jsem měla kapsu danou předchozím týdnem a jestli si dobře pamatujete, poprvé jsem ji použila s velikánskou fotografií dcery. Teď jsem si řekla, že to prohodím, fotky do čtverců 3x3 a velkou kapsu 12x6 zaplním journalingem a .. ozdobami!! Ano, tentokrát jsem se scrapově vyřádila a sáhla po báječné kolekci Serendipity od Dear Lizzy.

Jednotlivé fotky/momentky týdne jsem v Zoneru upravila polaroidovým filtrem a nakolážovala na velikost 3x3 (tu jsem ještě ve finále seřízla na menší rozměr a podlepila bílým papírem, abych získala rámeček).




Nevím, jak se to přihodilo, ale tento týden jsem toho tolik nenafotila. Nakonec se mi to hodilo, přece jen se do kapsy tolik fotek nevejde a nechtělo se mi vytvářet velikou obrkoláž. Jednotlivé fotky jsou takové každodenní střípky z našeho života .... třeba ten moment, kdy vás v sobotu ráno budí vůně upečeného dortu od manžela ...




.. nebo se u nás sejdou tři princezny a užívají si improvizovanou Elsí party. (Albert byl tak nějak mimo dění ...)




Pražský cheesecake festival byl zajímavým zážitkem, a tak jsem mu věnovala hned dva čtverečky. No řekněte, není to krása nejlákavější?




Zápas s Amforou a dcerčiny nové boty; to jsou ty fotky, které bych si normálně nevyvolala, ale do PL jsou prostě nejlepší.  Na ozdobení fotek jsem použila měkkoučké puffy nálepky a samolepky od Dear Lizzy.




Při tvorbě středové části jsem jako podkladový papír zvolila ten s dekorem dřeva a ještě jej lehce přetřela gessem, abych ztlumila výraznost "spár mezi parketami". A s těžkým srdcem jsem střihla do lahvičkového papíru. Každá lahvička pak nese jméno dne v týdnu a journaling. Jelikož jsem neměla dostatek prázdných lahviček, do kterých by se text bez problémů napsal, musela jsem použít vellum a natištěný motiv tak ztlumit. Vellum jsem přišila a některé lahvičky ozdobila šňůrkou.




 Nakonec jsem doplnila nápis pomocí thickers nálepek a samolepících písmenek abecedy. 




Jak vidíte, tento týden jsem si pěkně "zazdobila". Přeji vám krásný víkend a ať se vám dobře zdobí vaše PL stránky.
Jana


10 komentářů:

  1. Jani, nadherny, fakt uplne krasne sladene. Miluji tyhle nezne stranky ( jen je neumim udelat :D). Krasa. Jen me mrzi, ze ve sve kolekci 12x12 papiru Serendipity ten s dekorem dreva nemam..:( nevim, jak to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuji, Alenko, za pochvalu ... ja mela oboustranne papiry, ale prekvapuje me, ze tam tenhle dreveny neni ... a je pravda, ze kolikrat ty jednostranne ze sady maji jine designy ..

      Vymazat
    2. Ali, já je taky strašně obdivuju a nejdou mi :D Já mám tady 12x12 Serendipity jednostranou a dřevo taky nemám :(

      Jani, prostě nádhera!!! Ty lahvičky jsou super nápad ... jen mi je hrozně líto do takových papírů stříhat :D a raději je syslím :)))

      Vymazat
    3. Jeee aha..ja mam prave ony jednostranne...no to se mi nepaci..:D :(

      Vymazat
    4. Jeee aha..ja mam prave ony jednostranne...no to se mi nepaci..:D :(

      Vymazat
  2. Jani, to je krásný nápad s těmi lahvičkami :-) Tento typ kapes jsem říkala, že se mi moc nehodí, ale už zase můžu objednávat :-) Na týden, kde není moc fotek (což u nás tedy zatím opravdu nehrozí, ale co kdyby - jednou :-D), je to super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuji, Evi ... chichichi, kdypak to objednavani asi skonci, vid :)) to znam moooooc dobre!!

      Vymazat
  3. Krásný nápad. Zrovna tento týden jsem měla ten "skleničkový" papír v ruce, ale usoudila jsem že by byla škoda do něj střihnout a že musím najít nějakou inspiraci co s ním.. A tak jsem zase uložila mezi ostatní papíry. :-) Asi už vím, kde budu čerpat inspiraci.

    Marie K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeee, Marusko, tak to at se hezky striha, ale uplne chapu tu "nechut" ... taky se mi do toho nechtelo ":))

      Vymazat