pondělí 29. června 2015

Project life week 18/2015

Dnes vám představím další své použití Photo Sleeve Fuse Tool a to jak v tavící podobě tak v řezací.

Jako základ jsem použila hned několik typů plastových kapes




Vlevo vidíte kapsy typu „K“ (Becky Higgins); uprostřed jsem z kapsy 12x12 inch udělala pomocí Photo Sleeve Fuse Tool (hrot na řezání viz. foto) kapsu 6x12 inch a strana v pravo je klasický typ kapsy typ „A“ (Becky Higgins).

Z dob své scrapbook éry mám doma velkou zásobu kapes 12x12 inch, ale určených pro post-bound alba (šroubová) a ty mi bohužel nepasují do mého PL alba. Hřbet s původními dírkami jsem přelepila washi páskou v barvě, kterou používám na některých kartičkách tohoto týdne a následně vytvořila dírky nové.


Do kapes jsem vložila předem potištěné kartičky z různých sad Studio Calico a protože jsem měla opět málo kartiček 4x4 inch vytvořila jsem je z klasických 4x6 inch.
Jako pojící prvek jsem zvolila chipboardové (kartonové)ozdoby se slovy a chipboardová srdíčka.



Další použití Photo Sleeve Fuse Tool můžete vidět na levé stránce, kdy jsem přidala jednu kapsu o velikosti 4x6 inch, která překrývá dvě původní kapsy 3x4 inch.
Druhou kapsu, kterou jsem natavila je o velikosti 3x4inch.
Na spodní hranu každé natavené kapsy jsem nalepila chipboardový (kartonový) trojúhelníček, který má upozornit na další obsah uvnitř.


Na této fotografii můžete vidět klasickou kapsu 3x4 inch a hned vedle ní kapsu natavenou. Vzhledem k tomu, že je svár veden v tom původním není prakticky nic vidět.


Oříznutá kartička 4x6 na velikost 4x4 doplněná o chipboardové(kartonové) ozdoby se slovy a chipboardové srdíčko.


Další nedostatek vhodných kartiček jsem vyřešila použitím kartičky 4x6 inch na kterou jsem nalepila 3x4 inch kartičku a  chipboardové (kartonové) ozdoby se slovy a chipboardové srdíčko.

 Krásný týden a školákům hezké prázdniny,

Charlotta



1 komentář:

  1. super, parada, na zivo jeste lepsi!!!!! ta srdickova karticka je uzasna!!!!

    OdpovědětVymazat