středa 3. června 2015

Project Life Week 19/2015

Změna plánu! Ano, v plánu bylo tento týden něco úplně jiného, ale i na mě došla řada. Neměla jsem čas zajet pro fotky do svého oblíbeného labu a tak jsem riskla vyvolání u konkurence. Chyba! A já už alespoň vím, že fotky nechám tisknout na správném místě a jinde než tam, případně doma (pokud se rozhoupu k tiskárně) už je dělat nebudu. A proto tu dnes není dokončení 19. týdne, ale je tu týden číslo 18. 
Fotky byly vesměs červeno-modré a tak nešlo vybírat moc divokých kartiček. Vybrala jsem tedy z několika kolekcí modré kartičky (prvně jsem projela snad celou zásobu co doma mám :-)). K ruce jsem pak vzala už jen černé gelové pero, červené thickers-ky, nůžky a sešívačku.



Úvodní kartička je opět fotka, místa ubylo a na samostatnou úvodní kartičku už místo nezbylo. Polepila jsem tedy fotku samolepkou a pomocí písmenkové abecedy vepsala nadpis k týdnu.


Pěnová písmena mám ráda a to moc. Na fotce bohužel nevynikne jejich efekt, ale jsou krásné, barvičky výrazné a na první pohled v albu zaujmou. A protože jsem tvořila tento týden s dětmi na krku, nesmělo se okolo motat moc materiálu, protože bych o něj hodně rychle přišla. Ozdoby jsem tedy použila skromné, pár enamelek a samolepky. A protože ráda vkládám i něco málo "neozdobného", rozstříhala jsem krabičku od Vigantolu, který kapeme Julince a udělala jsem si vlaječku do alba. Barevně se krásně hodí a navíc má i smysl.


Druhá strana v albu je v plastové kapse Designu A. Krom thickers-ek jsem použila oblíbené Reds Necessities Adhesive Enamel Dots a pár samolepek, které mi doma zbyly z mých lepících začátků :-).


Z Nelinky se stala úspěšná herečka a já mám radost, když se mi takové okamžiky podaří zaznamenat. Jejím výkonům se doma smějeme a snad nikdy nás neomrzí. Pláč všech je teď ve středu zájmu. Nejen  knížky v Nele probudí herecký um, ale jakékoli plačící osoby, které potkáme Nelu vybudí k akci. Umíte si tedy představit Nelu na dětském hřišti, kde neustále někdo pláče. Myslím, že dokážeme pobavit celé osazenstvo hřiště. 


Všimli jste si kolik srdíček jsem na tuto dvoustranu nacpala? :-D Až teď jsem si toho všimla. Moc často to nedělám, srdíčka nemám až tak v lásce, ale sem se mi prostě hodila. Asi :-). Navíc jsem měla k ruce arch samolepek z kolekce Kiss Kiss Cardstock Stickers, tedy z Valentýna. Takže opět stránka přeslazená, ale ne růžová :-). Asi ty sladké stránky jsou hold můj styl.


Děkuji za přečtení a shlédnutí dalšího týdne a přeji Vám všem krásný a tvořivý zbytek týdne. I když to sluníčko je velký konkurent tvoření. Mějte se krásně a za týden "na přečtenou".
Míša



Žádné komentáře:

Okomentovat