úterý 30. června 2015

SCRAPYLIFE PL STORY - MŮJ DEN / MY DAY - vyhlášení

Toto letí..... máme tu druhé vyhlášení vítězky naší Scrapylife PL Story! Tématem bylo MŮJ DEN / MY DAY. Vítězka získává 200,- Kč poukaz na nákup do Scrapylife e-shopu a překvapení ze Scrapylife Novinek, ...




a tentokrát jím jsou Wanderlust Pink Flocked Acrylic Embellishments. Jedná se o 11 kusů plastových průhledných výřezů s potiskem, který je z růžového semiše.
Vítězkou PL Story MŮJ DEN / MY DAY se stává - Verča S.
   
 
Níže si můžete prohlédnout všechny příspěvky, za které moc děkujeme a výherkyni gratulujeme!
Karolína B. 




Verča S. 





Adéla L. 




Lenka L.  




Marie K.  







Eva H.







Andrea S. 





8 komentářů:

  1. Gratuluji, máš to moc krásné :-). Super stránka :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu jsem to vyhrála já? Nemůžu tomu uvěřit :-D . Děkujííííí - jsem strašně moc ráda a překvapenáááá. Juchůůůů. Mám opravdu nesmírnou radost. A za dáreček navíc také děkujííííí.
    Všechny jsme to měly krásné. (Verča S.)

    OdpovědětVymazat
  3. obrovska gratulace, Veru, nadherna stranka!! uzij si vyhru!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc gratuluji výherkyni. Stránka je opravdu povedená, obdivovala jsem ji už nějakou dobu. :-) A musím příznat, že se těším na další téma.. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vsechny stranky se moc povedly. Verce gratuluju k vyhre a uz vyhlizim dalsi tema :-) hezkykden.k

    OdpovědětVymazat