středa 1. července 2015

Project Life: náš ZOO-víkend

Krásné středeční ráno Vám přeji a tentokrát z dovolené. Hurá! Léto prostě zbožňuji. Sice vždy naberu neuvěřitelný skluz, i když mě napadá, že to asi ani není tak mou sníženou činností, ale množstvím fotek, které v létě prostě přibývají trojnásobnou rychlostí. Ano ano, a jelikož jsem dnes již čtvrtý den na dovče, věřte, že už plním druhou kartu fotkami :-D. Ale o tom až příště. Dnes Vám přináším víkend v ZOO a dvoustranu ve "čtvercích"!


Už dávno nesplňuji podmínku, že udělám za týden jednu dvojstranu. Na týden mám pravidelně cca 4 stránky, podle množství událostí. A víkend v Liberci a návštěva ZOO jsou příležitosti, kdy víkendu právě tu dvoustranu věnovat. Tentokrát tomu bylo ve žlutém kabátku s dozdobením pomocí High Five Core Kit


První strana je v mých oblíbených plastových kapsách Ring Photo Sleeve Protectors 4"x4". Už jste si je vyzkoušeli? Pokud ne, tak vřele doporučuji. Jsou značně návykové. A když se Vám nebudou líbit, tak se nemusíte trápit co se zbytkem balení, protože máte možnost zakoupení po kusech. Geniální. Sama jsem si tyto čtverce nejprve vyzkoušela a další měsíc jsem pobrala veškeré zásoby e-shopu :-D. Ano, to já jsem ten škodík, který v tu doby vybrakoval plastové kapsy. Odolat se nedalo.


Úvodní kartičku jsem použila z High Five Core Kit. Kartička byla rozměru 10*15cm, ostřihla jsem ji tedy na čtverec, pomocí rohové raznice jsem zakulatila rohy a ze zbytků jsem vytvořila ozdoby. Smajlíkové vlaječky jsem pak rozmístila na jiné kartičky a přidělala klasickou sešívačkou :-). 



Možná si říkáte, co za kartičky jsem použila pro zbývající čtverce. Tak ty žluté jsou jen rozstříhaný klasický scrapbookový papír a na něj jsou nalepené malé kartičky z core kitu. K journalingu jsem krom svého písma využila i oblíbenou razítkovou abecedu. Mám ji moc ráda, ale přeci jen jen to zdržení v tvorbě. Napsat text rukou je rychlejší a já toho času tolik nemívám, ale tentokrát jsem je vytáhla a udělala jsem dobře. Na stránku se mi hned dívá mnohem lépe :-).


Druhá stránka je mou prvotinou. Do těchto plastových kapes jsem ještě stránku nedělala a přiznám se, že jsem z této strany byla dlouho nesvá. Nejprve jsem si totiž nechala vytisknout čtvercové fotky přímo v daném rozměru, bez rámečku. Stránka ale byla přehlcená, zdálo se mi, že na ní není prostor, stránka prostě "nedýchala". Nedalo mi to a veškeré fotky jsem řezačkou ořízla a podlepila klasickým bílým papírem. To je ono! Musím si pamatovat, že takhle to musím dělat vždy. Jsem hold typ rámečkový a sedí mi to více.
Na největší kapsu jsem pak jako podklad využila opět scrapbookový papír, rozstříhala jsem letáček ze ZOO, ze kterého jsem vzala mapku a sloupec se zvířaty, který je při pravém okraji. Pak už jen stačilo rozstříhat jednu koláž, nalepit fotky, vstupenku ze ZOO a doplnit textem.



A co vy, už jste si tuto kapsu vyzkoušeli? Pokud ano a chcete se nám pochlubit, budeme jedině rády :-). Ukažte nám, jak jste se s kapsou poprali i vy.


Mějte se krásně a já jdu zase dovolenkovat :-).
Přiští středu ahooooj.



1 komentář:

  1. Míšo opět se ti povedly obě stránky. :-) Na tu druhou kapsu se taky chystám, ale musím počkat až příjdou dnes nebo zítra fotky. Jen mne u té kapsy trochu štve, že rozměrově nesedí na arch scrapbookové čtvrtky a je potřeba je trochu nadstavit. Čímž je člověk limitován ve výběru čtvrtky, aby nebyly moc vzorované a nebylo to moc poznat. :-) Užívejte si dovolenou. A po dovolené se těším na další stránky.

    OdpovědětVymazat