pondělí 6. července 2015

Project life week 19/2015

Devatenáctý týden mého Project Life alba je svým naladěním hodně podobný tomu stávajícímu 26tému, tak vlastně ani nevadí, že vám zde představuji další z mých starších stránek. Krásně modrá jako nebe a zářivě žlutá jako slunce jsou přesně ty barvy, které mám i teď kolem sebe.


Jako základ jsem použila dvě stejné stránky - klasické kapsy typu „A“ (Becky Higgins). Většina použitých kartiček jsou Studio Calico a tři černo/bílé o velikosti 4x6 inch jsou Midnight Core Kit (BeckyHiggins). Pojícím prvkem jsou chipboard (kartonová) srdíčka ve zlaté a modré barvě. 




Jako základ 4x6 inch titulní kartičky jsem použila z kolekce Midnight Core Kit (Becky Higgins) na kterou jsem nalepila wood veneer (dýhu) od Studio Calico. Stejně velké wood veneer karty a nejen ty jsou třeba také součástí Note to Self Value Kit (Becky Higgins).

http://www.scrapylife.cz/papiry-karticky/project-life-becky-higgins/value-kit/note-to-self-value-kit.html
Note to Self Value Kit (Becky Higgins)

Mezi políčka jsem uvedla označení týdne a datum. Navrch jsem pak nalepila již zmiňované chipboard (kartonová) srdíčka ve zlaté a modré barvě spolu s etiketou „Field Notes“. Hodně podobné jsou těmto etiketám i Amelia Foil Word Stickers (Studio Calico).
                                  

Čas od času vytisknu některé fotografie i černo/bíle, někdy se prostě lépe hodí k celkovému vzhledu stránky.


Předem natištěná 4x6 inch kartička doplněná o chipboard (kartonové) srdíčko ve zlaté barvě a etiketa „So much fun“.


Veledílo mého syna, vše říkající kartička k tomu a chipboard (kartonová) srdíčka ve zlaté a modré barvě.

I když je dnešní příspěvek pouze rychlým ohlédnutím zpět děkuji za vaši pozornost :-)

Přeji krásné prožití horkých dnů,

Charlotta



1 komentář:

  1. ach ne, to jsem si nemela cist, ze takovehle krasne ozdoby jsou v tom value kitu :( ... nadherne barvy, uplne nebe!!

    OdpovědětVymazat