pátek 24. července 2015

nostalgické vzpomínání ... album 2012/1. část

... jsem poražena. Dohnal mě a nepustí. A o čem je řeč? Přeci o prázdninovém PL skluzu! Ani nepočítám, kolik týdnů mi chybí, vím jen, že mám všechny fotky v počítači, kde trpělivě čekají ... a čekají. A já si zatím lítám po světě a cvakám další a další ... no, takový začarovaný kruh to je. Ale abych dnes nepřišla s prázdnou, připravila jsem si pro vás ukázku několika stránek z alba 2012. Možná si teď říkáte, jakou velehistorii tu na vás vytahuji, ale vězte, že tyto stránky vznikly až letos, když jsem ještě měla pilné dny. Mohou sloužit třeba jako důkaz toho, že lze udělat PL album zpětně. Pokud jsou fotky, jde všechno ...




Titulní stránku ještě nemám, a tak začneme hned první lednovou stránkou. Konečně jsem se mohla plně oddat holčičím barvám, neboť tehdy jsme měli jen Amelii. Vybrala jsem si kolekci Dreamy od Heidi Swapp a neváhala použít pár růžových kartiček. Ostatně báječně ladí ke všem těm růžovým outfitům.


S horizontálním kartičkami nepracuji tak často, byla to tedy příjemná změna. Jako obvykle jsem několik kartiček rozstříhala a použila na vlaječky a razítka, kterými jsem celou stránku dozdobila. 



Po delší době jsem použila kroucený provázek, tzv. baker's twine ..


.. a ani enamelky  nepatří do mého pravidelného repertoáru. Tady jim to ale dobře přistane ...


Jednu z kartiček jsem překryla vellum ze sady Albums made easy od WRMK. Trochu ztlumí barevnost fotky a navíc obsahuje trefný nápis.

A růžová tečka za růžovou stránkou ... aneb je jedno, jestli jí holdujete nebo ne, jednou vás stejně dostane. Třeba v podobě oblečků od prarodičů.

Další stránka PL albumu 2012 je třícítková. Použila jsem na ní spoustu rámečků: papírových, dřevěných či chipboardových. Tento způsob tvoření mám moc ráda, rámečky mi víceméně určí celkové rozložení stránky a nemusím horkotěžko přemýšlet, kam co umístím. 


Papírové rámečky jsou z instagramové sady Studio Gold od Teresy Collins, ozdoby z kolekce Open book od Maggie Holmes.


Tento nádherný dřevěný rámeček je z mé oblíbené kolekce Stitched od Amy Tangerine


A zde vidíte, že v rámečku nemusí být jen fotka ...


Přeji vám pohodové letní dny, nenechte se zbytečně stresovat jakýmkoliv tvořícím skluzem a užívejte. Však co bychom taky dělaly, až přijdou ty dlouhé zimní večery, že. 
Jana


8 komentářů:

  1. Nádhera! Já se také pomalu ale jistě zahrabávám do většího a většího skluzu. Naposledy mám W22, který jsem lepila minulý měsíc na PL klubu. Od té doby to bylo jen menší album pro švagrovou a dvě stránky na PL Story .... jsem ostuda! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale kdeze, zadne ostudy nejsme, jen nas to leto nejak moc zamestnava :))))

      Vymazat
  2. To jsou ty letní měsíce, řekla bych... Člověk je pořád někde po venku. V zimě všechno doženeme :-) A stránka je krásná, jako obvykle :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já v létě jen fotím a PLko si nechávám na zimu. Nebylo snad jediné odpoledne, kdy bych byla doma a jediný víkend, kdy jsem neužívala minidovolených někde pryč. Ani by mě asi sedět nebavilo, jsem v hezkém počasí dost neposedná:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak je pravda, ze tahle parna nejsou na tvoreni idealni ... super zpusob!!

      Vymazat
  4. Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo "jede" ve skluzu :-) A to jsem si řekla, že musím dodělat po měsících album od roku 2011, kdy se Marťa narodil :-) Krásné stránky!!

    OdpovědětVymazat
  5. Moni, kdy my to vsechno dodelame, vid :))

    OdpovědětVymazat