pondělí 27. července 2015

Project life week 22/2015

Úvodem chci všechny ty, co během léta nestíhají, ujistit, že v tom nejste sama! Je nás spousta. A nebojte, všechno se dá dohonit! :-) Já jsem třeba tento víkend teprve dodělala 22. týden, který vám dnes představím.





Tento týden jsem musela vložit do již předem daných kapes, které jsem měla z předchozích stran. „Zbyla“ na mě kombinace 4x4 inchkapes na 12 inch straně (vlevo) a kombinace 6x12 inch kapsy a 3x3 inch na 12inch straně (vpravo). V poslední době jsem si hrozně moc pravý formát oblíbila a tak jsem nakonec zjistila, že mi tato kombinace na zpracování klasického týdne nevadí.



Protože jsou všechny ty fotografie poměrně dost barevné, zvolila jsem mix kartiček od různorodých designerů a to především kvůli zvolené kombinaci barev. Inspirovala jsem se graffiti, která je na jedné z fotek a doplnila jsem wood veneer nápisy z mé oblíbené sady September Skies odHeidi Swapp a růžové doplňky.



Titulní kartička je původně o velikosti 4x6 inch, kterou jsem ořízla na potřebných 4x4 inch na kterou jsem nalepila již předem natištěnou o velikosti 3x3 inch. Samolepkami jsem označila číslo týdne, doplnila chipboard srdíčko datum pomocí roller razítka.


Použití wood veneer nápisu ze sady September Skiesod Heidi Swapp, který jsem doplnila růžovým předem natištěným textem.


Má oblíbená kapsa o velikosti 6x12 inch. Tentokrát jsem doplnila dvě fotofragie o velikosti necelých 6x6 inch abych vytvořila bílý rámeček pomocí papíru, na který jsem je nalepila. Jedinou ozdobu co jsem přidala je wood veneer nápis ze sady September Skies od Heidi Swapp, který jsem opět doplnila růžovým předem natištěným textem.


Krásné pondělí,
Charlotta



2 komentáře: