pondělí 20. července 2015

Project life week 16/2015

Šestnáctý týden mého Project Life alba je vytvořen z různých kartiček Studio Calico.



 
Jako základ jsem vlevo použila plastovou kapsu typu „A“ (Becky Higgins). Vpravo je plastová kapsa typu „K“ (Becky Higgins).


Pojícím prvkem jsou chipboard (kartonové) ozdoby (Studio Calico) a razítka (Studio Calico). Tato razítka ala diář můžete také najít v jiných sadách v e-shopu Scrapylife v sekci „Razítka diáře“.





Jako základ 4x6 inch jsem použila kartičku s předem natištěným motivem kalendáře na který jsem nalepila dřevěný výřez „APRIL“, doplnila rollerrazítkem datumů a bublinou „Good Times“.


Kartičku 4x6 inch „Q“/“A“ (otázky / odpovědi) jsem rozdělila na půl. Protože jsem chtěla těchto vše říkajících písmen využít, použila jsem jen dvě malé fotografie. Vše jsem doplnila chipboard (kartonovou) ozdobou (Studio Calico) a razítkem ikonky „klapky“.


Protože jsem neměla dost vhodných kartiček o velikosti 4x4 inch použila jsem bílý papír na který jsem nalepila barevnou kartičku o velikosti 3x4 inch a tu doplnila fotografií a textem.


Pomocí šipek jsem odkázala na text, který mám spojený s touto fotografií.


Kartičku 4x6 inch „CURRENTLY“ jsem rozdělila na půl a doplnila fototgrafii.


Další kapsička, do které jsem neměla vhodnou kartičku. Na bílý papír jsem nalepila kartičku s textem „Live in the moment“, přidala průhledné, plastové hodiny a přidala chipboard (kartonovou) ozdobou (Studio Calico) a razítko ikonky „zápisku“.


Poslední kartička je upravená z velikosti 4x6 inch a doplněná o růžové kolečko se srdíčky přilepené na 3D pěnovýchčtverečcích. Spodní hranu jsem přelepila washi páskou.

Přeji krásný týden,

Charlotta



2 komentáře:

  1. ten chipboardový nápis prostě nemá chybu!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný-Charlott já tento měsíc nedorazím na kurz-kdyby ti zůstala ta tavná pistole na PL pro mne písni mi abych ti poslala peníze a vyzvedla bych si jí na kurzu v srpnu .-) díky

    OdpovědětVymazat