pátek 31. července 2015

nostalgické vzpomínání ... album 2012/2.část

... a jelikož se situace nezměnila a nadále platí, že nestíhám, mám tu pro vás druhé kolo nostalgického vzpomínaní na jednodětné časy. Tyto stránky vznikly v poměrně krátkém čase. Vyzkoušela jsem si několik zajímavých způsobů a mimojiné i své oblíbené tvoření z 6x6 sad papírů. Nejvíc mě bavilo tvořit třicítkovou stránku a netajím se tím, že inspiraci jsem našla na pinterestu - to vyšívané srdíčko jsem si prostě nemohla nechat ujít ...

Tato stránka je březnová a použila jsem papíry z oblíbené kolekce Daydreamer od Dear Lizzy. Jak jste si jistě všimli, srdíčkový papír je totožný se srdíčkovým albem. A opět jsem se trochu vyzvala a vyzkoušela jiný design kapes. Jaká škoda, že jsem tehdy neměla zrcadlovku, mrzí mě, že kvalita některých fotek je tak špatná. Ale zase je pravda, že víc než kvalita je důležitější to, že nějaké fotky vůbec máme ...



Titulní kartičku jsem ozdobila několika vystřiženými srdíčky a podlepila 3D čtverečky. Jednu "kartičku" jsem využila na záznam pokroků 4měsíčního miminka. A opět jsem si vyhrála s papíry a použila zbytky na vlaječky.




Srdíčkový motiv se opakuje i na další kartičce.




Tato stránka je únorová a mapuje návštěvu rodičů. Použila jsem kartičky z kolekce Dreamy od Heidi Swapp, tentokrát spíše neutrální hnědou a pískovou. 



Strojové písmo se mi asi nikdy neomrzí. Pro Project Life jako dělané, mám pocit, že to k těm vzpomínkám prostě patří a jak moc ráda jsem, že moji rodiče nikdy nic nevyhodí a díky nim mohu nadále na stroji datlovat. Puffy nálepka "Enjoy it" je z kolekce Stitched od Amy Tangerine.




Nápis "beautiful" jsem vystřihla z jedné kartičky. A opět mé oblíbené vlaječky ...




Tady jsem si poprvé vyzkoušela rozstříhané vellum, které jsem zase sešila.




Jak už jsem zmínila v minulém příspěvku, mám prostě ráda, když se mohu držet nějaké pravidelnosti či mřížky při tvorbě velké stránky. Navíc se mi na stránku vejde i více fotek. Převážná část materiálu je z kolekce Serendipity od Dear Lizzy.




A zde již zmíněné srdíčko a moje oblíbené nápisy.



Přeji vám pohodový první srpnový víkend a třebaže jsou prázdniny ve své oficiální polovině, nenechte se tím zaskočit a užívejte si dlouhých letních dnů. Já se jdu svatebně veselit do korun stromů (to budou fotečky!). Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat