pondělí 13. července 2015

Project life week 21/2015

Tento květnový týden mého Project Life alba je v ryze holčičích barvách a to hlavně z toho důvodu, že to byl můj narozeninový týden.








Můžete si všimnout, že tentokrát je to taková kombinace všeho možného:
-          zkombinovala jsem několik kolekcí project lifekartiček
-          různé druhy fotografií - čtvercové, obdélníkové, barevné, černobílé
-          různé rohy - hranaté i kulaté
v podstatě je to takový menší gulášek, ale ve finále to nijak neruší.

Z toho vyplývá, že je jedno, jaké máte fotky, ale když se budete držet pouze pár barev kartiček, vždy to vyzní dobře :-)


   
Jako základ jsem vlevo použila plastovou kapsu typu „F“ (Becky Higgins), kde jsem levou horní kapsu rozdělila pomocí Photo Sleeve Fuse Tool. Vpravo je plastová kapsa typu „K“ (Becky Higgins).
Kartičky použité v tomto příspěvku jsou: mix Studio Calico; Lovely Mini Kit (Becky Higgins); Gold Foil Value Kit (Becky Higgins) a GlitterValue Kit (Becky Higgins).
Pojícím prvkem jsou chipboard (kartonová) srdíčka (Studio Calico).


Na tuto krásnou kartičku s embosovanými srdíčky (LovelyMini Kit - Becky Higgins) jsem se už dlouho chystala, ale pořád jsem neměla tu pravou příležitost kde ji použít. Z té samé kolekce je i kartička s obrázkem cupcake. Obě jsem doplnila chipboard (kartonovými) srdíčky (Studio Calico).


Fotka z mého narozeninového dne a hlavně svetr, kterým mám na sobě, byl vlastně takovým odrazovým můstkem k barevné kombinaci tohoto týdne.

Ikdyž je v tomto týdnu hodně fotografií, které se točí kolem mě samotné, nezapomněla jsem ani na fotografie ostatních členů rodiny a našeho běžného života. Tyto dvě kartičky (LovelyMini Kit - Becky Higgins) představují naši ranní rutinu – tatínek jede do práce; Mireček jde do školky; někdy s námi jde teta a často potkáváme babičku jak venčí pejska… no prostě náročné, společenské ráno :-)
Samolepící písmenka nadpisu „OUR MORNING“ jsou z kolekce Rise Shine Transparent Alpha (Amy Tangerine).


Titulní kartička „may 2015“ (Studio Calico) je původně o velikosti 4x6 inch, kterou jsem ořízla na potřebných 4x4 inch. Samolepkami jsem označila číslo týdne a roller razítkem datum.


Také už jste si členy své rodiny vycvičili, aby před fotografováním hned neutíkali? U nás to bylo o nervy, ale už jsou na tom tak, že nejen, že neutíkají, ale i připomínají co má člověk ještě vyfotit :-)

Oříznutá kartička „Remember“ vlevo je z Glitter Value Kit(Becky Higgins) doplněná o chipboard (kartonové) srdíčko (Studio Calico).

Přeji krásné prázdninové pondělí,

Charlotta



1 komentář:

  1. ach, jak ja se na ten gold foil value kit tesim!!! krasne ruzove to mas, Lotko!

    OdpovědětVymazat