pátek 6. března 2020

Project Life Week 42/2019


Můj za poslední dobu nejpracněji zpracovaný týden a přitom to tak ani nevypadá :-D

Zabral mi plno času jen proto, že jsem se rozhodla razítkovat. A pravdou je, že bych ty svoje razítka měla používat mnohem mnohem víc. Za prvné se mi to líbí a za druhé budu mít o důvod víc, si třeba pořídit nějaká nová. 

Vybrala jsem kartičky z kolekce  Snap Shot Core Kit (Becky Higgins) a fotky jsem vložila do PL kapes typu A  (Becky Higgins). 


Už na titulní kartičce jsem se z razítky pořádně vyřádila. Jsou vlastně razítka určená do diářů, ale i tady v Project Life se dají skvěle uplatnit - mix Planner Clear Stamps by Hero Arts Kelly Purkey

Na titulní kartičku (z kolekce  Snap Shot Core Kito velikosti 4x6 inch jsem nalepila proužek kartičky s potiskem označení týdne "42 week forty two) kolekce Project 52 Fresh Core KitRoller razítkem natiskla datumy, dopsala texty a narazítkovala ikonky, které jsou určeny k jednotlivým fotkám v tomto týdnu.




Každá z fotek má na sobě nalepenou etiketu, kterou jsem orazítkovala a očíslovala. Na kartičkách jsou jednotlivé ikonky, které se také vztahují k fotkám a nakonec jsem dopsala texty. 




Na některých kartičkách jsem využila i předem natištěných rámečků a opět doplnila ikonky razítek a napsala texty.




Další z našich společných Scrapylife týmových fotek. Tentokrát tam s námi chybí Kája. Kde jsi byla? Mám za to, že jsi za námi na MEET PAPÍR přijela :-D 

Ikdyž mám fotky, které nemají dobro kvalitu, klidně je do alba dám. Pořád je lepší nějaká fotka než žádná a zvlášť, když vypovídají plno o vás. 

Takže holky, díky za další společně strávený čas, ikdyž to bylo takový v běhu. 













Krásný víkend, 

Charlotta

 





Žádné komentáře:

Okomentovat