středa 4. prosince 2019

Scrapylife Video Tutorial - Project Life 2019 / week 5

Krásné středeční ráno! Dnes tu pro vás mám náš 5. týden v roce 2019.

Slovo skluz už mne vůbec netrápí. Zjistila jsem, že je to vlastně docela výhoda v několika situacích.

  • s tříděním, úpravou a tiskem fotek se štvu jen 2x do roka (tahle část mne vůbec nebaví)
  • můžu si vybrat, které roční období chci lepit (to mi zatím moc nejde :D)



Pátý týden mám zase na dvoustranu, jen mi to vyšlo tak, že nejsou protilehlé, což ji me také jedno :) 
Vybrala jsem si kolekci CLICK a k ní chipboardy z kolekce DARING, k tomu mou klasiku glitter abecedu, které jsem zobala srdíčka, frázové samolepky a narazítkované štítky.

 





Pro druhou stránku jsem si přichystala takovou vychytávku - QR kód. Natáčím si videa často, hlavně teda Alys :D ale pak už se na ně moc nekoukám. Což mi přijde vlastně škoda. Tak jsem si ty naše "domácí videa" nahrála na youtube kanál jako skrytá videa (na ty se nikdo bez odkazu nedostane) a z odkazů jsem si vytvořila QR kódy. Použila jsem stránku www.qr-code-generator.com. Stačí zadat odkaz, počkat než se kód vygeneruje a pak ho jen jako obrázek stáhnou do počítače. Pak už stačí jen kód vytisknout :) 





VIDEO


Tímto se s vámi letos loučím, přeji vám krásné Vánoce s šťastný nový rok! Těším se na vás se článkem v lednu.

Bára


Žádné komentáře:

Okomentovat