středa 25. prosince 2019

Jak jen to nazvat?

Doufám, že si užíváte sváteční pohodu a dneska to bude krátké, ať se můžem vrátit k pohádkám (cukroví můžete ujídat i při čtení). Pokud si však neužíváte, tak je dnešní článek pro vás jak ušitý (napsaný).




Přiznám se, že nejvíce mě potrápilo vymyslet vhodný název. Ač sprostá slova nepoužívám, tak teď mě napadala jen ona. Hlavním smyslem tohoto miniprojektu je totiž dostat ze sebe negativní myšlenky, prostě se vypsat ze všeho, co nám kazí náladu a držíme to v sobě. Proto tedy UKLIĎŇOVAČ. Nápis jsem si narazítkovala černým StazOnem abecedou Stay Colorful na proužek bílého papíru.


Desky jsem si udělala z velmi silného papíru, který byl součástí ochranného balení štítkovače od WeR. Minimalizuji odpad. Potom tedy stačilo s pomocí visačkovače udělat vhodný tvar a nalepit krásný papír z kolekce Boys Fort. Na udělání dirky do silnějších materiálů jsou skvělé kleště Crop-A-Dile.

Vybrala jsem si další papíry hlavně z kolekcí Shine On a Again&Again. Krásně se na to hodí i zbytky papírů a vhodné jsou ty jednostranné, protože na zadní části je hodně místa na text. Vybrala jsem si spíše ty papíry, které se mi nelíbily a doplnila je o pár akvarelových. Udělat si trochu místa do dalšího roku se vždy hodí. Já už se moc těším na kolekce, které nás čekají (to jen tak mimochodem).


Je to i takový vzorkovníček. Jak by měl fungovat? Vyberu si jeden papír, na zadní stranu si napíši co mě zrovna štve a rozčiluje. No a potom se na tom kreativně vyřádím. Přemaluji to, rozstříhám to či si vyzkouším nějakou techniku, která se mi líbila, ale stále jsem si ji nevyzkoušela. Zde mi nebude vadit, když se to nepovede nebo povede, výsledek jednoduše roztrhám na malé kousíčky. Nic zde není špatně/správně.

Toto je onen visačkovač. Je to skvělý pomocník, hlavně pro mě, protože mě vždy rozčilovalo, že nemám stejné hrany a ne každá visačka se mi líbí.

Užívejte si volno, pokud ho máte a do dalšího roku vám přeji hodně zdraví, krásných zážitků a radosti s rodinou i s papírovým tvořením.

Přeji krásný rok 2020.

Ajka

Žádné komentáře:

Okomentovat