pondělí 23. prosince 2019

Vánoční layout - Snow and Cocoa

Ještě jeden den a vypukne to!
S tím se dnes vzbudili naši kluci. Na Ježíška se těší už od konce prázdnin, a odpočítávají dny od konce října. Trošku stresující, ale my už jsme si zvykli:)
Takže sice už máme třetí den prázdniny, ale vstáváme ještě dřív než do školy a školky. Aby mohli škrtnout den a sdělit mi, že už zbývá jen ten jeden! 
Dnes mám pro Vás layout z loňských Vánoc, takový hodně zbytkový. Kolekci Snow and Cocoa od Crate Paper jsem tímto vylepila do mrtě a zbyl mi tak už jen kousíček vellumu a asi 3 papírové výseky.






Ale k tomu hlavnímu, při úklidu scrap věcí, jsem narazila na toto torzo čtvrtky s domečky. Vzniklo vlastně tak, že jsem si vloni vyřezávala na Silhouette domky, jež jsem použila k ozdobení PéeFek, bylo mi ji líto vyhodit (jsem holka spořivá:), ale zpracování se dočkala až letos.


Základ tedy tvoří bílá čtvrtka, podlepená zbytky papírů z kolekce Snow and Cocoa, fotku jsem podlepila posledními papíry z letošní SnowFlake kolekce a doplnila frázovými samolepkami Oh Joy. Journaling jsem napsala na PL kartičku ze stařičké kolekce Desktop a nadpis je z PinkFresh písmenek.


Živý Betlém jsme u nás 24. prosince nestihli, tak jsme si ho na Boží Hod sami zinscenovali:)  


Mohla jsem tak použít samolepku 25/12, pro které obvykle těžko hledám uplatnění.


A také jsem se nechala inspirovat frázovými samolepkami Oh Joy a  nápisem Eggnog, už se vaječňák chladí a jak to dopadlo vám napíši příští týden nebo možná až příští rok:))


A nemůžu zapomenout na moji obvyklou pomůcku a tím jsou 3D samolepící čtverečky, jimiž je podlepený domeček, aby nezanikl orámovala jsem ho černým fixem.

A to je pro dnešek vše, mějte se krásně!

Přeji Vám veselé Vánoce, plné smíchu, klidu a štěstí s Vašimi blízkými, spoustou dárečků pod stromečkem, hlavně tedy těch scrapových a pokud jste něco nestihli, "no stress" třeba se to příští rok podaří!

J.


Žádné komentáře:

Okomentovat