pondělí 9. prosince 2019

Přání - vánoční vol. 2

Dnes jsem tu opět s novinkovou kolekcí SnowFlake od Crate Paper s další várkou inspirace na vánoční přání.
O dalších projektech z tohoto materiálu si můžete přečíst na následujících odkazech (DD jako PL, DD krok za krokem, DD 1.týden).

Jelikož já těch vánočních či novoročních přání dělám každý rok kolem 100 kusů, snažím se zpracovávat i různé odstřižky či odřezky papírů a vždy si stanovit ústřední motiv.



Motiv soba jste mohli vidět letos i na přáních z kolekce Winterberry. Každý rok si volím nějaký design, jež pak vyříznu na plotru a jedu... vloni to byl domeček, předloni stromeček atd ...
Prostě se snažím ten výřez nacpat všude, když už ho mám:)


Ale k jádru věci, na základ (13,5x13,5cm) jsem použila bílou čtvrtku, ale vy si můžete tvoření urychlit a použít základy již předpřipravené i s obálkou. Barevné papíry jsou z již zmíněné SnowFlake kolekce a jsou to odstřižky, jež mi zbyli po ořezání z papíru 6x8 inch. Z jedné takové stránky tak mohou vzniknout i 3 barevné podlepy. Pak už jsem jen dolepila soba na 3D čtverečkách, jež má oči a čumák z enamelek.


Tohle přání vám zabere nanejvíš 2 minuty, visačka je již předpřipravená a tak stačí jen uvázat mašličku, podlepit 3D čtverečky a je hotovo. Jinak, pokud máte doma šicí stroj, tak si tuhle ozdobnou visačku zvládnete vytvořit sami.


Mám pocit, že k tomuto není potřeba nic dodávat. Těžítko - sněžítko najdete v balení papírových visaček.


A poslední oblečky ... vystřihovánky jsem jako dítě měla ráda zvlášť, když jsem byla nemocná a hlídala mne babička (ona se tedy dost bála, abych se nestřihla), ale s vystřihovací panenkou jsme si pak společně hrály hodiny. Pamatujete na ně? Také jste je měly? Předpokládám, že kluci si vystřihovali tak max. formule 1 nebo modely tanků :)

A to je pro dnešek vše. Mějte se krásně, nasajte vánoční atmosféru a hlavně klid, žádné stresy, ony ty Vánoce budou i bez umytých oken a 12 druhů cukroví.

J.



Žádné komentáře:

Okomentovat