středa 18. prosince 2019

Adventní album 2019

Hezký vánoční čas,
doufám, že si ho užíváte v klidu a pohodě a máte alespoň trošku času na tvoření.
Já jsem se letos rozhodla dát poslední šanci Adventnímu albu (December daily), které jsem sice poslední dva roky tvořila, ale ani jedno nemám úplně hotové a jsem na sebe naštvaná, že jsem ho nedodělala, když už jsem začala. Zatím nemůžu říct, jak to dopadne a jestli ho dokončím, ale dělám hodně odlehčenou variantu do traveller's sešítku a tak by to mohlo vyjít :-D
Při posledních novinkách na Scrapylife jsem "ukořistila" vše potřebné a ještě jsem přidala pár drobností, které jsem měla z minulých Vánoc.
Jako základ pro album jsem použila červený traveller's sešitek, který jsem ale nejprve rozešila a doplnila ho o desky z průhledné folie (aby byl více chráněný) a také jsem dovnitř přidala pár stránek z vellumu.
Mým plánem bylo (a stále je :-D) mít na každý adventní den jednu dvoustranu. Hned první den jsem to sice nedodržela, ale dál už se mi to zatím daří.


Číslování dnů jsem udělala jako stírací políčka - použila jsem zlatou nalepovací folii, která se nalepí přes text, obrázek a podobně a zlatá barva se následně  setře stejně, jako u stíracích losů. Kromě zlaté je možné použít i stříbrnou nebo bílou, na kterou se dá tisknout na tiskárně.





Hlavní kolekcí, kterou na letošní album používám je Snowflake od Crate Paper, která je barevná tak akorát a má spoustu papírových ozdob, samolepek a podobně.



Některé ozdoby (věneček kolem Janičky) jsem našla v zásobách z loňských Vánoc - Merry Days Thickers od Crate papers.



Pravá stránka s hvězdičkami je odklápěcí, aby se mi vešly fotky z Mikulášské, kterých bylo přece jen o něco více.



Po odklopení jsem získala další prostor na fotky.

To je zatím z mého adventního alba vše, mám už klasicky lehký skluz, ale fotky naštěstí nachystané, tak je musím "jen" nalepit.....

Přeji Vám krásné Vánoce a hodně štěstí do příštího roku.
Kája



Žádné komentáře:

Okomentovat