pátek 13. prosince 2019

Project Life December Daily® 2019 - 2.týden

Druhý adventní týden je skoro za námi a já vám přináším jeho zpracování ve svém Project Life December Daily® proužkatém albu

Když se na to tak dívám není to nic světaborného co jsem vytvořila, ale JE TO HOTOVÉ. Tedy alespoň další týden :-) 

Tak se pojďme pustit do jeho prolistování a pár poznámek...



Jak si již na úvodní fotce můžete všimnout, udělala jsem jednu změnu. Adventní svícen není ten co jste viděli v minulém příspěvku Project Life December Daily® 2019 - 1.týden, ale je předělaný do červeno/bílé barvy. Nic jiného se nezměnilo. Forma je stejná: foto adventního svícnu přes celou stránku doplněné předem připravenou stránkou, kterou jsem popisovala v příspěvku "přípravy KROK ZA KROKEM".


Ikdyž 5. a 6. prosince jsme prožívali úplně jinak, spojila jsem tyto dvě stránky plastovou kapsou. Při přípravě této kapsy jsem si vzala jednu stranu o velikosti 6x8 inch s mini čtvercovými kapsičkami a tu uzřízla tak, aby mi vznikl jeden sloupec. Kapsičky jsem naplnila odřezky a výřez ze sady Snow Flake ephemera, které jsem těď při přidání fotek jen dopsala textem. 

Fotky jsou koláže, vytvořené v online editoru Picmonkey o velikosti 1250x2400 px s bílým rámečkem a vytiskla na A5 foto papír. Následně jsem je vytiskla na nejlepší tiskárně co jsem si kdy pořídila Epson L850. Jedná se o "nádržkovou" tiskárnu a cartridge vydrží neskutečně dlouho a tím, že jsou tekuté, tak nezasychají ikdyž netisknete pořád. Nakonec jsem fotky doplnila nadpisy pomocí samolepící abecedy

Visačka zavěšená na kroužku alba je ze sady Layered Tags a z druhé strany jsem doplnila další texty. 


Tento prosinec jsem si naložila trochu víc než obvykle. Klasicky práce, přpravy, ale co jsem většinou nedělala byly různé koncerty, srazy a akce. Ano byly, ale třeba jedna, dvě během prosince. Tento rok mám jednu, dvě do týdne. Nějak se mi to prostě sešlo :-D

Zajímavé je, že fotky, které jsem na těchto akcích nafotila, jsou všechny do fialova. Neplánovaná náhoda, ale potěší. Na jeden z koncertů jsem použila dvoustranu, kterou jsem vytvořila v online editoru Picmonkey o velikosti 1500x2400 a vytiskla na A4 foto papír. 
Pak jsem si ještě vytiskla dvě malé fotky, které jsem pomocí washi pásky nalepila přímo na stránku a zespodu napsala texty.

Když se člověk podívá detailněji, zjistí, že jsem dírky do fotek na zavěšení udělala křivě a že stránky k sobě tak úplně nesedí. Neřeším to, jsem ráda, že mám další stranu a příběh hotový. 

VYBER FILM stránku jsem již také detailně popisovala. Společné koukání na vánoční filmy jsme si zatím užili jen jednou, ikdyž seškrabané filmy vidíte tři. První budou dávat 15.12. v TV, takže si počkáme. Druhý jsem musela stáhnout, protože jsem ho ve videotéce naší TV nenašla a vyšel až třetí "Láska nebeská". Ještě přemýšlím, že přes dokoukané filmy narazítkuji datum pomocí roller razítka

Jinak "seškrabávací" samolepky jsou mým osobním objevem roku 2019. :-D



Následující dvě strany jsou opět opticky spojené, ikdyž se jedná o další zcela odlišné aktivity. 

Jedna z nich je další koncert, znovu ve fialové barvě a stejně tak jsem využila washi pásku na odklápěcí fotku, kam jsem napsala text.  

Uprostřed je stromek, který jsem nakreslila od ruky a vystřihla ze dvou průhledných vellum papírů (vellum papír Rose Gold Triangle a klasického bez potisku z papírnictví) a jednoho papíru ze sady papírů Snow Flake Pad 6x8. Uvnitř je text o to, jak jsme si tento prosinec naložili. :-)


Na poslední dvoustranu dnešního příspěvku jsem využila předpřipravené kapsičky, které jsem si vyrobila ze sady papírů Snow Flake Pad 6x8 včetně vysaček. Teď už jsem doplnila jen fotky mých oblíbených Starbucks hrnků, které v tomto krásném období používáme. 

Nadpis a čísla na kapsičkách jsou ABC samolepky Winter Wonderland.




Ikdyž už zimní kolekce Snowflake není skladem, podívejte se na jiné v sekci VÁNOCE na Scrapylife e-shopu, určitě si vyberete.

A teď vám už přeji další krásný adventní víkend,

Charlotta




2 komentáře:

  1. Krásné. Určitě se inspiruji�� já mám zatím dd předpřipravené. Musím přijít na to, jak tisknout fotky v určitém rozměru, ale celkově mě tato tvorba moc baví. Příjemný prosinec. Vlasta

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za krásný komentář, Vlasto. Je to krásný relax a nebojte s tiskem fotek. Jsem absolutní amatér a když se mi nepovede velikost tisku, kterou jsem plánovala, stejně fotku použiju. Krásný adventní čas, Charlotta

    OdpovědětVymazat