pátek 6. prosince 2019

Project Life December Daily® 2019 - 1.týden

První prosincový týden 2019 je skoro za námi a já jsem tu s pár hotovýma stránkama v tom mém Project Life December Daily® 2019 albu. 
Teď už budou popisky jen telegrafické, protože poměrně dost podrobně jsem vám vše popsala v příspěvku - Project Life December Daily® 2019 - přípravy KROK ZA KROKEM

Čím bych asi měla začít je ozdobení desek jak z vnější tak vnitřní strany. Ale víte co? 


Já to ještě vůbec neudělala :-) Mám sice nějakou představu, materiál na to taky, ale asi to musí zatí uzrát. 

Tak zatím začneme první vitřní stránkou. Oproti představení ve výše uvedeném příspěvku jsem dopsala pouze úvodní text. Proč jsem se rozhodla vytvořit toto album a o čem vůbec bude. Prostě klasika, aby i neznalý věci, věděl o co jde. 

Vím, že hodně z nás řeší, jestli psát vlastní rukou nebo testy tisknout na počítači nebo psát na stroji. Ano, možná to bude vypadat lépe, když to bude natištěné, ale já jsem jednoznačně pro tu variantu vlastní rukou. A argumenty typu - píšu hrozně; nikdo to nepřečte; atd., já neberu. Je to kus nás, tak proto...



Hned další strana je fotografie naší mini rodiny. Rozměr fotky pro tisk v Picmonkey jsem si nastavila na 1250x2400 px bez bílého rámečkuu a pak tiskla na foto papír o velikosti A5. 

Není to fotka příme z adventního času, je z listopadu, ale to vůbec nevadí. Kdo se za xy let nebo za pár dní bude ptát ze kterého dne ta fotka je? Doplnila jsem ji bannerem  ze sady Snow Flake ephemera, který jsem "ozdobila" svorkama ze sešívačky a přilepila. Do kalendáře budu psát jednotlivá témata dnů, které jsem na stránky zpracovala.


První adventní neděle připadá tento rok hned na 1.prosince a tak je to takové příjemné otevření alba. Vpravo jsem nalepila fotku našeho adventního tácu a všímaví uvidí, že je to stejná fotka jako minulý rok ZDE. Důvod je jednoduchý, máme sice ozdobený stromeček a všechny vánoční dekorace připravené, ale zatím nejsou rozmístěné tam kde mají být. Na to se chystám tento víkend a vůbec mi nevadí, že jsem vzala fotku z loňska, protože by měl být ten tác stejný. Pokud ne, fotku přelepím. Není důvod se hroutit :-D

Jinak jsem ztránku od příprav, popsaných v příspěvku - Project Life December Daily® 2019 - přípravy KROK ZA KROKEM, dopsala jen text.


Stránku s mými oblíbenými obálkami jsem doplnila o koláž fotky (Picmonkey 1250x2400 px) jak píšeme dopisy Ježíškovi a samotných dopisů, které po Vánocích fyzicky vložím do alba (do plastové obálky). Do předem připravených obálek jsem napsala text o naší každoroční tradici psaní.

Tak tady u té visačky jsem si v tomto týdnu nejvíc pohrála. Na samotný předpřipravený základ visačky, jsem pomocí washi pásky nalepila fotku o velikosti 3x4 inch, tak aby se dala otevírat. Aby to otevírání všem došlo, na druhou stranu jsem ještě nalepila štítek, který jsem vytvořila pomocí výsekové raznice Tab Punch a nalepila Phrase samolepky ze sady samolepek Sticker Book 250. Dovnitř jsem napsala text o prvním sněhu a na kulatý výřez ze sady Snow Flake ephemera jsem nalepila číslo dne "3" Number Basic Stickers.



Poslední stránkou tohoto příspěvku je další "růžová". Ani mě ta barva nevadí, není vůbec křiklavá a tak přirozeně zapadá do alba. 

Tuto stránku jsem využila k zaznamenání naší nedodělané výzdoby. Nechci mít album s dokonalými fotkami, které jsou načinčané jak do katalogu a tak jsem vyfotila komodu, kde mám naházené všechny naše vánoční dekorace, které čekají na své umístění. 

Na stránku vlevo pak musím dovymyslet něco aby mi ladilo oku. Zatím jsem na nic nepřišla ale opět nevadí. Tady s tím albem si bude "hrát" celý prosinec, takže času dost. Ale pak už ho na pár týdnů, nebudu chtít ani vidět :-D 


Moc děkuji za pozornost a přeji krásný druhý advent, který tu bude už za dva dny.


Charlotta











Žádné komentáře:

Okomentovat