pondělí 30. prosince 2019

December Daily jako Project Life


Vítám Vás na Scrapylife blogu v tomto roce naposledy. I letos na mne vyšel tento poslední článek a chtěla bych Vám i Vašim blízkým touto cestou popřát do magického nového roku 2020 mnoho zdraví, štěstí, lásky, spokojenosti, úspěchů jak v soukromém tak i pracovním životě a také klid a čas na tvoření papírových radostí, z nichž pak budou mít radost i Vaši blízcí.

Já už pomalu začínám přemýšlet nad titulní stránkou PL alba 2020, ale zatím jen virtuálně v hlavě. Nejdříve bych chtěla dokončit prosinec 2019 a udělat tak za ním pomyslnou tečku poslední stránkou tak jako v roce 2018.


V minulém článku jsem Vám popisovala víc o mém DD jako PL a zde je pokračování:


Stále se držím plastové kapsy v designu P od Becky Higgins a také kolekce SnowFlakes, jež mi značně prořídla po výrobě Vánočních gratulací. Nezbývalo mi tak nic jiného než vzít k ruce bílou čtvrtku a vyrobit si pár kartiček sama.


Nakreslit větvičkový věnec nebyla až taková práce jako do něj zakomponovat číslo dne s obrázkem. Ten jsem podlepila 3D samolepicími čtverečky.


Fotky jsem podlepila zbytky papírů. Naštěstí Crate Paper má kombinovatelné kolekce a lze tak využít i starší materiál ze sady Snow and Cocoa.
Pak už stačí jen dozdobit samolepkou a nápisem (btw. tento den během 2 hodin napadlo asi 5cm sněhu, úplná pohádka a všude ticho a klid)


Bohužel fotka, jak jsme kupovali stromečky a následně nesli domů, je v propadlišti dějin :( musela jsem to zachránit aspoň kartičkou s malůvkou a "krasopísmem" (už asi vím, co si dám za předsevzetí - psát, psát, psát). Vrcholek pak už zdobí jen zlatá puffy hvězdička.


No a poslední DIY kartička je vyšívaná. Jako předloha mi posloužil vyříznutý domeček (asi můj nejčastější motiv), PinkFresh písmenka na nadpis a číslo dne je taktéž z Crate Paper kolekce Merry Days.

To je pro letošek ode mne vše. 
Mějte se moc krásně a užijte si volné dny!

xoxo

J.


Žádné komentáře:

Okomentovat