pátek 20. prosince 2019

Project Life December Daily® 2019 - 3.týden

Dnes ušetřím vás i sebe... sice bude pořád hodně fotek, ale těch slov už nebudu psát tento týden tolik :-)

Představím vám ve zkratce náš třetí adventní týden zpracovaný v Project Life December Daily® proužkatém albu...




U stránky s adventním svícnem se mimo "zapálených" hvězdiček od minula nic nezměnilo. Forma je stejná: foto adventního svícnu přes celou stránku doplněné předem připravenou stránkou, kterou jsem popisovala v příspěvku "přípravy KROK ZA KROKEM".


V prosinci má moje mamka svátek a tak v každm mém December Daily® můžete tento den v různých obměnách najít - 201520172018
Tentokrát jsem na jednu stranu vytvořila koláž v online editoru Picmonkey a na druhou celostránkvou fotku. Při lepení koláže jsem přidala na ozdobu provázek. Výřez květiny je ze sady Snow Flake ephemera, na zadní stranu jsem dopsala text a udělala dírku na zavěšení. 

Strana s fotkou balících pomůcek je také každoroční téma. Doprostřed strany jsem vložila visaču, kterou jsem popisovala v příspěvku "přípravy KROK ZA KROKEM". Teď jsem ji jen doplnila textem a výstřižky papírů, který jsem používala na jmenovky - jsou se sametem.


Stránka "ZDÁNLIVÝ KLID" (nenapadl mě lepší nadpis) v sobě skrývá dva úplně opačné póly naší naklizené a vánočně připravené domácnosti. 

Velké foto vlevo je upravený prostor a tři mini fotografie na visačkách odkrývají můj ztřeštěný nápad - upravit něco málo nedokonalostí. Jak jinak než se sbíječkou v ruce.  Upozorňuji, že jsem dělníka pustila do bytu 10 dní před Štědrým dnem a po již provedeném vánočním úklidu! Nikdo z rodiny mě nepoznával a nejlepší na tom je, že ani já sama sebe... :-D

Adventní kalendáře u nás frčí ve velkém :-D a našemu jedináčkovi by je z rodiny nejraději koupil každý. Musíme to regulovat a tak jsem dva ještě uklidila do skříně. 

Celostránkovou fotografii jsem doplnila kapsou s okýnkem (jako u adventního kalendáře), kterou jsem popisovala v příspěvku "přípravy KROK ZA KROKEM". Do kapsy jsem pak ještě zasunula visačku s již rozbaleným a postaveným obsahem některých kalendářů. 

Každoroční sedánek s "mýma Scrapylife holkama " proběhl ve středu. Mimo jiné jsme si také zašly na kafe do Starbucksu a já použila mini kelímky od kafe hned do December Daily® proužkatého alba.

Na fotky jsem nalepila štítky vyrobené pomocí výsekové raznice Tab Punch a na ně nalepila samolepky ze sady samolepek Sticker Book 250


Poslední strana tohoto příspěvku jsou vánoční stromy kolem mě doplněné opět o předem připravenou stránku popsanou v příspěvku "přípravy KROK ZA KROKEM"

Krásné prožití svátků a těším se zase příští pátek,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat