pátek 21. prosince 2018

Project Life December Daily® 2018 - TN 3.týden


Třetí adventní týden 2018! Nemohu uvěřit, že to tak rychle uteklo. Štědrý den je tu za tři dny, konec roku o několik málo víc a jedeme na novo! Fííííha... 

Teď se ale ještě chvilku zastavíme u těch posledních dní 2018. Konkrétně v mém DD Traveler's Notebook - TN (Echo Park). Jeho PŘÍPRAVY materiálu, PŘÍPRAVY TN, 1.TÝDEN a 2. TÝDEN můžete vidět v prolinku.  




Uvařila jsem si čaj "Pohodář" do našeho Scrapylife DT nového hrnečku a šla do toho.  O hrnečku, plánech 2019 a mnohem víc se dozvíte v jednom z příštích příspěvků.

Jinak si k tomuto příspěvku uvařte asi taky čaj nebo kafe, je tu toho zase nějak moc. 

DEN 14

Když jsem si při plánování alba prohlížela Merry Days sadu papírů 6x8 inch, byla jsem přesvědčena, že níže zobrazený růžový papír určitě nepoužiju. Ha! A jak mi byl dobrý, když jsem dávala dohromady čtrnáctý den. Jen jsem na tak "strakatý" podklad přidala bílé proužky papíru na text. Na označení dne (číslo 14) jsem použila výstřižek kartičky z 12x12 inch oboustranné čtvrtky s potiskemNa nadpis fotografie jsem použila samolepící ABC (Indigo Hills 2).   



DEN 15

Předem připravená stránka, kterou jsem doplnila o pár fotografií, atd. Tak postupně....

Vlevo jsem nalepila černobílou fotografii. Protože má fotka špatné rozlišení, rozhodla jsem se ji překrýt vellumem (pauzákem). Nejdříve jsem ho nalepila zezadu na fotografii a tu pak vlepila na stránku do DD Traveler's Notebook - TN (Echo Park). Velum jsem dozdobila Merry Days zlatými samolepkami a výstřižky hvězd ze  sady papírů 6x8 inch.


Vpravo je předem připravená vložka - Merry Days vellum s nádherným, vánočním potiskem   (12x12 inch vellumu s potiskem)! Část vellumu (pauzáku) jsem přeložila a vložila do gumičky podél hřbetu s plastovou kapsou o velikosti 6x8 inch (proužek s dírkama u kapsy na zachycení v klasické PL albu jsem odřízla). 


Na tuto dvoustranu jsem použila papíry z Merry Days  (sada papírů 6x8 inch), na které jsem bavlnkou vyšila řetězy a jinou bavlnkou na ně přivázala  papírové výřezy (sada papírových 40 ks výřezů). 

Do plastové kapsy jsem vložila sedm fotografií a kartičku o velikosti 3x4 inch. Poslední stránka tohoto dne, je již předem předtištěná a doplněná o číslo dne z 12x12 inch oboustranné čtvrtky s potiskemzlatou samolepku "cheer",  výstřižky hvězd ze  sady papírů 6x8 inch a čísly ze samolepící ABC (Mix No.2 Orange).



DEN 16

Fotka zachycující třetí adventní neděli je stejná jako v předešlých týdnech. 

12x12 inch oboustranné čtvrtky s potiskem jsem punchem vysekla číslo "16" a přidala nadpis "ADVENT", který je ze samolepící ABC (Indigo Hills 2)


DEN 17

Rozměr fotky pro tisk v Picmonkey jsem si nastavila na 1250x2400 px s bílým rámečkem (20) a pak tiskla na foto papír o velikosti A5. Přidala jsem nadpis "SVÁTEK" pomocí  samolepící ABC (Indigo Hills 2) a fixem dvojitou linku, abych budoucí text opticky oddělila.

Vpravo jsem na označení dne (číslo 17) použila výstřižek kartičky z 12x12 inch oboustranné čtvrtky s potiskem a přidala dvě malé, černobílé fotky.




 DEN 18

Další předem připravená stránka... Do papíru s hvězdama z Merry Days  (sada papírů 6x8 inch) jsem z části vyřízla stromeček a překlopila. Přilepila jsem to 3D samolepícími čtverečky

Aby nebyly vidět linky (jsou na každé pravé straně tohoto DD Traveler's Notebook - TN (Echo Park), podlepila jsem okénko červeným papírem. Zlatá hvězda je ze sady  zlatých samolepek Merry Days. Kolečka (kouličky) jsem punchem vysekla z výstřižku kartičky z 12x12 inch oboustranné čtvrtky s potiskem.  

Černý papírový rámeček je z Merry Days sady papírových výřezů, do které jsem vložila fotografii a nalepila. 


DEN 19

To je taková "šmudla" stránka :-D

Fotografii vpravo jsem po vyfocení jěště doplnila o nadpis "PŘÁNÍ" pomocí  samolepící ABC (Indigo Hills 2), dvojitou linku a text.

Nadpis "Merry BRIGHT" je z Merry Days sady papírových výřezůoznačení dne (číslo 19) z 12x12 inch oboustranné čtvrtky s potiskem a razítka obálek ze staré sady razítek.

Jednu z obálek jsem si rozmázla a tak jsem záměrně rozmázla i všechny ostatní. V záplavě textu, který jsem po vyfocení doplnila se to všechno ztratilo. :-)


DEN 20

Poslední stránka tohoto týdne je věnovaná našim oblíbeným filmům a pohádkám v období Vánoc. 

Tuto rozkládací stránku (návod na YouTube) jsem si předpřipravila koncem listopadu a teď ji jen dozdobila obrázky z TV programu a textem. Základ jsem vyřízla z klasické, bílé scarpbook čtvrtky na kterou jsem nalepila potištěné papíry  (sada papírů 6x8 inch) a výřezy (sada papírových 40 ks výřezů).

Vlevo jsem rozkládací stránku doplnila o papír z Merry Days sady papírů 6x8 inch, na který jsem nalepila obrázek z TV programu, doplnila dvojitou linku a nadpis "STORY", který je ze samolepící ABC (Indigo Hills 2)Označení dne (číslo 20) jsem použila výstřižek kartičky z 12x12 inch oboustranné čtvrtky s potiskem



Přeji vám i vašim rodinám úžasné prožití vánočních svátků. 

Charlotta


4 komentáře:

  1. Lotko musim ti napsat, ze tenhle format je absolutne super. A mas to cele hrozne pekne a vymakane..... uz od zacatku,co jsi zacla ukazovat jednotlive stranky lituju, ze jsem taky nezvolila travellers sesitek a myslim, ze na pristi rok uz mam vybrano....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, TN je opravdu super. Nejdřív jsem se trochu bála, že až bude opravdu napěchovaný, tak mi to bude vadit. Ale ne, jsem s tím v pohodě. Ta gumička tomu hodně pomohla, je skvělá.

      Vymazat
  2. To je prostě strašné boží věc!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru a jsem fakt ráda, že jsem do toho zase tento rok šla :-)

      Vymazat