pondělí 24. prosince 2018

Veselé Vánoce

Veselé Vánoce přejí bráchové!

Letos před Vánoci jsme nestihli tradiční rodinné focení, musela jsem tak použít fotku loňskou. Věřím, že Vám to nevadí, pro inspiraci totiž stáří fotografie nehraje roli. Tedy alespoň v mém případě.
A protože je to loňská fotografie, použila jsem i loňskou kolekci od Pinkfresh Studio Oh joy! Tak aby mi to hezky ladilo v albu.









Jako základ jsem si zvolila kartičkovou čtvrtku s názvem Advent Love. Přes ní jsem nalepila bílou čtvrtku, na niž jsem nejdříve na Silhouette vyřezala motiv sněhuláků od Paige Evans (design ID 216999 cut and fold snowmens). 
 

Fotografii jsem si seřízla na velikost 4x4,5 palce a nalepila na ni akrylový nápis bráchové.
Konečně se dočkal svého umístění :)



Na dozdobení stránky jsem poté použila materiál z minulého článku. Zde jsou to acetátové výřezy.


V tomto případě je výřez ještě podlepený washi páskou.


Bílo zlatou samolepku Joy najdete na frázových samolepkách

Více myslím netřeba, hlavně pokud chcete nechat vyniknout fotografii.

Přeji Vám krásné, veselé, ničím nerušené, klidné a pohodové Vánoce s těmi nejbližšími! Ať Vám Ježíšek nadělí mnoho scrapbookingového materiálu na tvoření. A nezapomeňte se fotit, ať máte v novém roce co scrapovat! 

Těším se na Vás opět za týden!

J.




4 komentáře:

  1. Jarco to je velka parada!a jak si udelala to ohnute ven - to jsi nejak.jeste tu puntikatou ctvrtku rezala podle obrysu v te bile?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, podle mě je vyřezaná jen polovina motivů, která se ohne a díky tomu je vidět spodní čtvrtka 🙂

      Vymazat
  2. Jaru, tak stránka je skvělá! Úplně jsi mi tím navnadila, abych z té skříně ten Silhoutte vytáhla! Je to tak jemný, prostě nádhera!

    OdpovědětVymazat
  3. Máš to moc povedené, krásná stránka ❤️.

    OdpovědětVymazat