pondělí 10. prosince 2018

Můj prosinec / My December

Můj prosinec. Záměrně jsem nepoužila spojení DD neb ho netvořím. 
I když každý rok mě to velmi láká, zatím jsem nenašla odvahu. Inspiraci však vždy nacházím u Lotky a ostatních z týmu.
Co ale každý rok dokumentuji je náš Štědrý večer. Vzniká z toho album, které vždy následující Vánoce věnuji mamince mého manžela (termín tchyně - mi moc nesedí). Jak to dopadlo letos? Tak na to si budete muset počkat do Štědrého dne. Aby nebyla babička ochuzena o překvápko, možná si tyto články čte:)
A o čem to tedy dnes bude? O tipech na focení během prosince. Co vám nesmí ve vašem DD chybět ? 






1. Stromeček - bez něj by nebyly Vánoce. A pokud ho doma opravdu nemáte, tak si vyfoťte aspoň ten na náměstí či na návsi.
2. Cukroví - vždy si vyfotím talíř s cukrátky, alespoň vím, co příště upéct ve dvojté dávce a co třeba vůbec ne.
3. Jídelní tabuli - Máme krásný dřevěný stůl, který zakrýváme ubrusem jen vyjímečně. A to je důvod k vyfocení krásně naaranžovaného jídelního stolu se svátečním servisem.
4. Dárky - Fotím ještě nerozbalené pod stromečkem, a pak následně si dělám flatlay všech. Vím tak, co jsem každý rok dostala a kluci se nemohou dohadovat, že kdo vlastně dostal to červené auto.
5. Rodina - a nemyslím tím jen tu vaši, ale i ostatní příbuzné. Nejlepší jsou vždy ty hromadné :)


6. Dekorace - zvlášť pokud máte děti, které rády něco vyrábějí. 
7. Koncert, besídka - zvlášť pokud máte děti, které rády vystupují :)
8. Vánoční hvězdu či vánoční kaktus - ať se za pár let nemusíte dohadovat, kdy že to bylo, kdy kvetl naposledy :)
9. Vánoční ozdoby - každoročně nám přibude alespoň jedna. Nejradši mám ty z cest a asi nejhezčí z trhů v Salcburgu.
10. Světýlka - u nás svítí celoročně, ale o adventu to má větší kouzlo.


11. Adventní věnec - většinou ho fotím až o třetí advent. Mám pocit, že z té fotky je vidět ta dynamika, 1 svíčka ještě celá a 3 postupně hořící.
12. Adventní kalendář - jaký máme letos si můžete přečíst v tomto článku
13. Betlém - ať už ho máte doma, či ten městský. U nás je na námětsí každoročně živý betlém.
14. Venkovní dekorace - pokud nemáte ozdobený dům, doporučuji projít se po setmění, určitě na něco narazíte.
15. Trhy - mám pocit, že každé větší město už má ty své. U nás se pořádají i v okolních obcích.


16. Nákupní vozík - plný :) Taky nakupujete na Vánoce trochu jiné potraviny než obvykle? A v jiném množství? Ač je to nezáživná, ale potřebná činnost, za dokumentaci to stojí.
17. Dopis - dopis od dětí Ježíškovi nesmí chybět, ale ani ten váš. Zpětně tak uvidíte, zda se Vám Vaše přání splnila.
18. Vánoční přání - nezapoměňte i na fotografii přání, které posíláte a které vám dorazily.
19. Setkání s přáteli - Vánoční večírek - ve vánočním čase se fotí i ti největší zarputilci.
20. Nejoblíbenější pohádka - u nás letos letí Anděl Páně 2. a Polární expres.


21. První sníh - pokud tedy napadne:)
22. Mikulášskou nadílku nebo černou tvář od Lucifera
23. Novoroční oslavy 
24. Tradice - jaké u vás doma dodržujete.
25. Smích - bez toho by to nebylo ono.


A to je pro dnešek všechno. Příští týden se můžete těšit na pár vánočních tipů - dárků pod stromeček a poslední várku vánočních Winterberry přání.

J.


Žádné komentáře:

Okomentovat