pondělí 26. listopadu 2018

Adventní kalendář

Minulý týden jsem vám slíbila článek na téma adventního kalendáře, tak tady je.
Pamatuji si, že jako dítě školou povinné jsem leckdy záviděla spolužákům čokoládové adventní kalendáře. Takové ty obyčejné (hlavně kvůli tomu obrázku), co si můžete 5. prosince koupit ve slevě za 10,- korun. Nakonec jsem rodiče jednou umluvila, abych věděla, o co přicházím :) a došla jsem k závěru, že vlastně o nic. Že čokoláda to ani není a že je lepší si koupit nějakou pořádnou a rozdělit si ji na 24 dílků.
A vlastně úplně to samé se teď snažím učit moje děti. I když ten starší letos také zatoužil po tom kupovaném :) Asi už byl ve třídě mezi posledními, kdo ho neměl :)
Tvůrčí nálada ho však dovedla zpátky k tomu našemu obvyklému a s radostí mi pomáhal vytvářet pytlíčky pro mladšího brášku.

Na následujícich fotografiích uvidíte, co vše jsme společně vytvořili. Na výrobu jsem nám připravila všemožné zbytečky vánočního materiálu, o kterém jsem byla přesvědčená, že by se mohli hodit a nebo že bych je nikde jinde už nepoužila.
Provětrala jsem si tím tak svoje zásoby a bez výčitek si mohu pořídit něco z novinek :)


Papírové sáčky jsem pořídila v mé oblíbené drogerii a původně jsou určeny jako svačinové. Ze stejného obchodu mám již pár let i malé dřevěné kolíčky.
Červený sáček jsme ozdobili papírovým výsekem z kolekce JOYFUL a na bílém je 3x4 kartička ze sady Evergreen Snippets. K označení dnů jsme použili pokud možno zbytky samolepících abeced. V tomto případě pak vystřiženou 1 z nějaké PL kartičky a 2 natištěnou razítkem od Kelly Purkey.


"Sněhová vločka " je z kolekce Snow and Cocoa, pásek pod ní ze zbytku čtvrtky od Teresy Collins a šestka je tentokrát namalovaná.



Zde přišla na řadu vyseknutá kolečka ze zbytku bílé čtvrtky, opravdu maličký zbyteček papíru ze sady Joyful a natištěná trojka Kellyinou abecedou.


Týden budeme trávit na horách, tak jsme tomu uzpůsobili i  dekorace na pytlíčcích, nápis Best day ever je vystřižený z PL kartičky od Becky Higgins.


Další pytle jsou také s lyžařskou tématikou z kolekce Snow and Cocoa, Jolly z papírových výseků z Joyful kolekce a číslice z vellumu Sleigh Ride. 17 je nalepená puffy abecedou Snow and Cocoa.


Zde přišel na řadu můj milovaný domeček, originál je z kolekce Joyful, ale já si ho natolik zamilovala, že jsem si asi 24 stejných vyřezala na plotru Silhouette a teď je lepím úplně všude:). Sobosněhulák je z letošní novinkové kolekce od pebbles. Černá devatenáctka je z puffy abecedy od Crate paper, kde jedničku nahradilo obrácené L. Na hvězdný pytlík jsme použili trochu třpytu od Heidi Swapp


V podobném duchu máme pytlíček s 23 od Fort Boys, jen hvězdy-vločky jsme natiskli. 
Na pár pytlíků Tomášek namaloval nějaké obrázky se zimní tématikou, např. čerta, vánoční stromeček, igloo atd. 

A to je vše, teď už zbývá jen naplnit mini dárečky a kvalitními cukrovinkami a čekat na sobotu, kdy si budou moci kluci rozbalit první mininadílku. 

Určitě najdete spoustu dalších nápadů, jak vyrobit originální adventní kalendář, tak směle do toho a dejte vedět, jak se vám to povedlo.

Mějte se moc hezky a scrapu zdar!

J.


Žádné komentáře:

Okomentovat