pondělí 12. listopadu 2018

Přání - vánoční vol. 2

Přeji vám krásný den,

dnes se spolu podíváme zpátky do minulosti a to prostřednictvím té nejhezčí (alespoň dle mne) vánoční kolekce roku 2016.

A tou byla SNOW and COCOA od Crate Paper. Hýří barvami, ne zcela vánočními o to se mi zdá krásnější. 



A co z toho vzniklo? 


Žlutá a sněhuláci? Ve skutečnosti je to spíš hořčicová, ale špatné světelné podmínky při focení dělají své.


Domečky vol. 2 na originál se můžete mrknout v tomto článku.


U tohoto přání jsem se nechala inspirovat Pinterestem.


Zbytky papírů z horních odřezků? Prostě ty kousíčky, kde je papír perforován, aby šel dobře ze sady vytrhnout. No bylo mi líto je vyhodit, tak posloužily k vytvoření podkladu. Prostě zero waste:) Ptáčkům jsem přidala trochu třpytu, dobarvením Wink of Stella zlatou a čirou.

 
Další zbytky, překryté velumem a štítek čeká ještě na nadpis. Váhám mezi neutrálním Ahoj zimo a Bílé Vánoce. Co byste vybrali vy?


A tohle je tvorba mého syna :) neustále chce něco lepit a tvořit.
 


A z těch úplně nejmenších zbytečků vzniklo pár jmenovek na dárky. Růžovou čtvrtku jsem měla doma asi 8 let a ty bílé jsou také ze zbytků z různého tvoření. Takže tímto jsem provětrala své zásoby a mohu si tak pořídit něco nového:) 

Také máte/měli jste doma tuto kolekci?  A která to u vás vyhrála letos?

Mějte se krásně, ať se vám dobře scrapuje - počasí tomu přeje a přístí týden se těším opět zde na blogu.

J.


2 komentáře:

  1. Krásná přáníčka, nejvíc se mi líbí s domečky. Máš skvělého tvořivého parťáka ❤️. A dost jsi mě minule nalákala na kolekci Joyful, hmm 🙂.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj,Tomášek tvoří rád,cokoliv,má už i svůj TN😃 .

      Vymazat