pátek 30. listopadu 2018

Project Life Week 40/2018

Tento týden jsem se s jednou nejmenovanou kamarádkou bavila o tom, jaké má plány jak dodělat své Project Life album, kde ji chybí pár týdnů z roku 2016, pár 2017 a o něco víc 2018. Musím přiznat, že jsi mě Baru správně namotivovala a věřím si, že s koncem roku budu mít dodělané i své PL album 2018.

Proč takový úvod? Hned pochopíte. :-) Minimalističtější zpracování týdne jsem snad ještě nedělala. 

Fotky a PL kartičky Project 52 Fresh Core Kit (bílá titulní kartička) a Everyday Core Kit (všechny ostatní) jsem vložila do kapes typu A (Becky Higgins).

Na moji pravidelnou týdení titulní kartičku z kolekce Project 52 Fresh Core Kit jsem nalepila odstřižek etikety "THIS WEEK" z kartičky ze sady Everyday Core Kit a banner, který jsem si vytiskla z internetu (mám je již několik let). Přidala jsem samolepící chipboard "&" a datum pomocí roller razítka


V celém týdnu se mi opakují čtyři elementy - KARTIČKY S ETIKETAMI (Everyday Core Kit), vytištěné a následně vystřižené BANNERY a samolepící CHIPBOARD "&". 


Na bannery jsem pomocí samolepící abecedy přidala nadpisy.



A to je pro dnešní den vše. 

Přeji krásný víkend,

Charlotta





2 komentáře:

  1. Prý "o něco víc 2018", ten mi chybí celý!!! :DDDD
    Krásná stránka, ten minimalismus ti taky jde! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Neboj Baru, to se pořád dá zvládnout. A děkuji :-*

    OdpovědětVymazat