pátek 16. listopadu 2018

Project Life Week 39/2018

Mé tvoření s MINCem už tu dlouho nebylo a tak jsem se rozhodla, že ho zase trochu opráším a ve svém Project Life albu použiju.

Celý tento příspěvek je kromě fotografií vytvořen pomocí MINC přístroje a různých MINC doplňků, kterých je na trhu opravdu hodně. 


Pro ty, co nevědí co přístroj MINC je. Jedná se o přístroj na aplikování folií různých barev, které dodají vašemu projektu další rozměr. Je skvělý pro výrobu doplňků pro scrapbooking a cardmaking, project life, ale i diáře či jiné papírové projekty. V poslední době jsem ho zaznamenala i ve využití při kaligrafii neboli moderním krasopsaní. A to jak to vypadá, je opravdu nádhera. Jak je tedy vidět, tak použití je široké na papír, čtvrtky, vellum, chipboard, korek, atd. Také si můžete vytvořit své vlastní doplňky pomocí laserové tiskárny, kde si můžete sami vytisknout jakýkoliv nápis, text, obrázek či design a na ten pak pomocí tohoto MINC přístroje nanést Minc Reactive Foil (barevnou reaktivní folii). Mnohem víc o hrátkách s MINCem si můžete přečíst v jednom našem starším příspěvku ZDE.


A teď už k samotnému tvoření a tomu co mi z toho všeho vzniklo…

Podle barevnosti fotek jsem se rozhodla použít modrou a ružovo/zlatou MINC folii. Bohužel to po vyfocení na blog nevynikne tak jako ve skutečnosti, ale je to opravdu působivé.


Na titulní kartičku z kolekce Project 52 Fresh Core Kit jsem pomocí štětce nanesla MINC Reactive Paint Medium a nechala pořádně zaschnout. Pokud nemáte čas, klidně se může dosušit pomocí horkovzdušné pistole nebo fénem. Stejně tak jako když nemáte MINC Reactive Paint Medium můžete použít MINC Reactive Screen Ink. To mi úplně připomíná jednoho českého šéfkuchaře, jak popisuje recept a ...když nemáte limetku, dejte tam citron a když nemáte citron.... :-D (promiňte, já musela, ikdyž je to úplně mimo mísu).

Pojďme se, ale vrátit k mé titulní kartičce. Po pořádném zaschnutí jsem přiložila modrou MINC folii a zatavila v MINCu (opět budu naskladňovat koncem 11/2018 nebo pokud nebude skladem, je možnost kdykoliv předobjednat, stejně tak s ostatní). Pomocí Staz-On razítkovací barvy jsem natiskla datum přímo na folii, ale nebylo to dobře vidět, tak jsem to přelepila kouskem bílé čtvrtky a datum přetiskla roller razítkem.

Součástí některých MINC sad papírů a doplňků jsou i předem vyřízlé nápisy. Pomocí štětce jsem nanesla MINC Reactive Paint Medium (schválně nedokonale), nechala pořádně zaschnout, přiložila modrou MINC folii a zatavila v MINCu. A takto pořád vše dokola.


Úplně stejné nanešení  MINC Reactive Paint Medium štětcem jako je na titulní kartičce, jsem použila ve svém Project Life týdnu ještě dvakrát. 

V jednom případě na otevírací kartičce, kterou jsem rozřízla a použila do dvou kapes. Druhá, níže zobrazená část kartičky je zatavená s  modrou MINC folií, ale na fotce to bohužel vůbec není vidět. 

Štětec a ružovo/zlatou MINC folii jsem pak také použila na nápisu "moment".


Ostatní jsou MINC papíry o velikosti 6x6 inch, které jsem nařezala na potřebnou velikost a přidala modrou nebo ružovo/zlatou MINC folii. 




Protože nerada píšu na "zmateně potištěné pozadí" a že to s čárama opravdu je, použila jsem MINC vysačky a následně je nalepila pomocí 3D samolepících čtverečků. Vznikla mi tak plocha pro text, který člověk nemusí pak luštit. 

Na dvou místech jsem také použila  tmavě modrou puffy (měkkou) abecedu (Pinkfresh uvedla na trh mnoho krásných barev těchto abeced).



A jen pro upřesnění, pro tento týden jsem opět zvolila Project Life kapsy typu „A“ (Becky Higgins). 

Přeji hezký víkend,

Charlotta




1 komentář:

  1. Tak už vím, o co si příští rok napíšu Ježíškovi, letošní dopis jsem už poslala :) Nápis na titulní kartičce je boží a výběr barev také!

    OdpovědětVymazat