pátek 27. prosince 2019

Project Life December Daily® 2019 - 4.týden

Je po svátcích a já vám dnes představím finální podobu svého Project Life December Daily® v proužkatém alba. Dodělala jsem ho i s vytištěním fotek během hodiny. Tak rychlé to bylo! A to jen proto, že jsem měla přípravu, kterou jsem dost podrobně popsala v příspěvku - Project Life December Daily® 2019 - přípravy KROK ZA KROKEM. Nejvíc mi zabral výběr fotek. 


Pořád jsem nevěděla, jak mám letos ozdobit  desky tohoto proužkatého alba. Plán jsem žádný neměla a spíš jsem čekala na nějakou náhlou myšlenku. A ta dorazila :-D Z jedné předpřipravené stránky (dočtete se níž) jsem odlepila tři sněhuláky a bylo mi líto je vyhodit. Tak jsem je nalepila na desky. Bylo to málo a tak jsem si prohlížela zbytek samolepek ze sady Sticker Book 250 a zkusila lepit. Koláž má připomínat stromeček, tak je to snad na první pohled patrné. 

Letos na svátky přijel švagr a tak je jedna strana věnovaná jeho příjezdu. Klasika - vítací fotka s nadpisem pomocí samolepící abecedy, přes který jsem nalepila Phrase samolepku ze sady samolepek Sticker Book 250 Výřez domku je ze sady Snow Flake ephemera, na zadní stranu jsem dopsala text a udělala dírku na zavěšení a nalepila "21" Number Basic Stickers jako označení dne. 


Dalším dnem je zachycení několika akcí najednou. Ano nestaly se jen během toho jednoho, ale chtěla jsem je v albu mít a předem připravená rozkládací stránka k tomu byla víc než vhodná. 

A toto je finální podoba. Můžete si všimnout, že jsem všechny vnitřní samolepky ze sady Sticker Book 250přelepila. Nebudu lhát, bála jsem se, že je zničím, ale šlo to dobře a ještě jsem je všechny znovu použila. Horní jsem přelepila v rámci této stránky a sněhuláky nalepila na desky alba.


Na otevírací desky jsem nalepila jednu úzkou fotku vytvořenou v online editoru Picmonkey o velikosti 1100x2400 px a přidala Phrase samolepky ze sady samolepek Sticker Book 250. Dovnitř jsem nalepila menší fota z jednotlivých akcí a rukou udělala popisky.  Na zadní stranu jsem nalepila koláž tří fotek a pomocí samolepící abecedy ji pojmenovala "PŘÍPRAVY" "23". K této straně jsem přidala také již předem udělanou visačku a napsala text. 

Následuje moje opakující se dvoustrana s adventem...


...a hned na to naše "Štědré dny". 

Takto vypadaly moje předpřipravené stránky. Ve finále se nic moc nezměnilo, dopsala jsem text a doplnila vždy jednu velkou rodinnou fotku u daného stromečku, která sloužila jako otvírací pro vnitřní koláž fotek. 

Rozměr titulní fotky pro tisk v Picmonkey jsem si nastavila na 1250x2400 px bez bílého rámečku a pak tiskla na foto papír o velikosti A5. 
Vnitřní koláž je pro tisk v Picmonkey 2500x2400 px s bílým rámečkem 30 a pak tiskla na foto papír o velikosti A4. 










Je pravdou, že tu mám ještě pár visaček a stuh/provázků z dárků; přání, která nám přišla; cedulek/obalů z dárků, které by se do alba mohly dát... tak uvidím...

Nicméně tím mé December Daily® proužkaté album končí a věřte, jsem moc ráda :-) Teď už se těším, až otevřu to své 12x12 Project Life album 2020 a začnu tvořit. Ale o tom až příště. 

Krásný zbytek roku 2019 a těším se na vás v tom novém 2020. Užívejte a přeji vše nej pro vás i vaše blízké...

Charlotta


1 komentář:

  1. Nádhera! Už se strašně těším jak si ho na klubu prohlédnu :)

    OdpovědětVymazat