středa 11. prosince 2019

Project life album - 24/2019


Stránky v dnešním článku jsou ze staršího Value Kitu od Cathy Zielske. Ráda si kartičky vybírám podle nálady, to je potom jedno, zda jsou kartičky nové nebo ne, krásné jsou stále.




První barevnější stránka je v kapse od Sn@p, stále zkouším více používat tento typ kapes, protože  jich stále mám hodně a je škoda se o ně ochuzovat. Opravdu není třeba je stále odsouvat tak, jako já.


Opět jsem si vzala k ruce abecedy The Mix No.2. Jen je už těžké z nich něco poskládat. Zde jsem v oranžové abecedě nahradila A pomocí písmenka U a výplní z písmenka B. Černá kartonová slovíčka jsou od Ali Edwards a jsou skvělé.


Nápis LOVE THIS LIFE jsem vystřihla z jedné kartičky a nalepila ji na bodobně barevně laděnou kartičku a opět doplnila Alinou. Také jsem použila krásné modré trojúhelníčky Colorful. Na dolní kartičce jsou vlastně také dvě, protože nápis je vystřižen ze stejné modré kartičky, na které je fotka. Potom jsem nalepila samolepku Along The Way. U broskvové abecedy jsem udělala stejnou rošádu s písmenky jako u oranžové, jakmile je to použito jednou, tak na stránce se toho musím držet.


Srdíčko je z aršíku Head In The Clouds. Motýlci jsou ze samolepkové knížečky od Jen Hadfield. Velkou kartičku jsem si na bílý zaklad nalepila tak, aby mi nápis vycházel rovně pod fotkou. K modré barvě pruhů jsem zvolila šedou abecedu.


Jsme u druhé a méně barevné stránky, ta je v kapse typu C, což je ten nejlehčí formát. Opět jsem použila kartičky od Cathy Zielské, které jsou původně zaoblené, ale víme jak to s nimi dopadá :).


Na titulní kartičku měsíce jsem nejprve nalepila modrou abecedu The Mix No. 2., ale stále to nebylo ono, tak jsem bílé místo zaplnila zlatou abecedou Carousel. Slovo jsem rozdělila, aby se lépe hodilo k původnímu textu kartičky. Zelenou barvu jsem dodala pomocí měkkého srdíčka Go Now Go.


Někdy se to tak krásně sejde, že se najde dokonalá kartička k dokonalému momentu/fotce. Stačilo potom jen přidat text.






Ráda občas ponechám oblé rohy, pokud se to hodí. Zde jsem na bílý základ velké kartičky nalepila pod fotku malou a využila i její nápis. Přidala jsem modrou abecedu a srdíčka. Na vedlejší kartičce je z jedné kartičky modrý pruh a z druhé zaškrtávající kartička. Místo fajfkování jsem lepila tečky z abecedy Carousel.





Průhledná samolepka je z aršíku Beautiful.


 Poslední kartička je tu. Nápis je z abecedy Simple&Sweet, který jsem doplnila o enamelky. Opět jsem pod fotku nalepila kousek kartičky, protože se mi opravdu moc líbí i styl psaní.




Teď už vám jen popřeji hezké vánoční přípravy, klidné Vánoce a ať se vám Ježíšek trefí do vašich přání.

Pokud vám zbyde čas i na něco jiného než zdobení cukroví, tak vám přeji i hezké tvoření.

Ajka


Žádné komentáře:

Okomentovat