pondělí 16. prosince 2019

Přání - vánoční vol. 3

Dnes jen stručně a rychle. 
Snad Vám to vadit nebude v tom vánočním shonu a pokud si chcete počíst, doporučuji článek Lotky a Ajky z minulého týdne, které jsou skoro románové :)








Podobné nebo víceméně stejné přání jsem Vám představila v článku již před 14 dny, toto jsem ale ještě vytunila o zlatý Color Shine od Heidy Swapp. A místo nápisu Veselé Vánoce jsem použila PF 2020, jež je napsané na vellumu. Korálková hvězdička je home made, ale podobné najdete určitě i na předvánočních trzích ve vašem městě nebo třeba na fleru.



Původně jsem měla v plánu ukázat vám alespoň dvoustranu z našeho prosince, ale tento týden jsem měla opravdu málo času na tvoření (vyrobila jsem něco málo přes 50 kusů vánočních přání, mladší syn byl nemocný a ještě jsem měla workshop s dětmi mých kamarádek)


A musím říct, že všech osm dětí pracovalo a lepilo pilně a svědomitě. Vidíte to soustředění? Vydrželo jim to celé dopoledne. Musím je opravdu pochválit. 
Roste nám tu nová scrapbooková generace a dokonce se zapojili i dva kluci:) Takže bacha Time Holzi !!! ať tě nesesadí z trůnu :))


Poděkování patří i za sponzoring Lotce, jež mi pro tuto skupinku dětí poslala spoustu materiálu na tvoření. Byli z toho tak nadšení, že si to za čtvrt roku chtějí zopakovat:)

Mějte se krásně, užívejte si v poklidu poslední předvánoční týden a lepení zdar!

J.


Žádné komentáře:

Okomentovat