pondělí 2. prosince 2019

December Daily jako Project Life

Krásný den moje milé!
Vítám vás v prosinci, šíleně to letí, viďte. Dnes to vezmu zlehka, letem světem se slibovanou kolekcí Snowflake
Lotka vás v pátečním článku zavalila tunou inspirace, tak ať máte čas na její vstřebání. 
Za mne musím říci, že všichni, co zpracováváte DD jako další projekt, máte můj neskonalý obdiv. Ano, také mne to láká, vytvořit si nějaké "supr vytuněné albíčko", ale kde vzít na to ten čas? 
Letos jsem si tedy řekla, že si zkusím DD do PL.




Mám tedy prozatím jednu stranu a bez fotky s tím, že jsem si udělala seznam, co bych chtěla zdokumentovat. 
 

Formát kapsy jsem si vybrala Design P a kolekci SnowFlake od Crate Paper. Na doplnění pak bílou čtvrtku a vellum (koupený v papírnictví pod názvem pauzovací papír:).
Titulní kartičku tvoří základ z bílé čtvrtky, dva odřezky Snowflake papíru, červenobílá abeceda a samolepka ptáčka a frázovka ze stejné kolekce. Nakonec jsem bílá místa vyplnila malůvkama větviček černým fixem. Čísla dnů s obrázky mám z loňska, taktéž od Crate Paper. Kolekce Merry Days byla nádherná, ale než jsem se rozhoupala k její koupi, byla pryč:( Koupila jsem si tedy jen čtvrtku se dny s tím, že ji využiji na letošní adventní kalendář, ale to by byla škoda.

A co tedy bude na mých fotografiích? Napsala jsem si seznam s tím, že každý den si vyberu nějaké téma, co vyfotit. Tady jsou ta má pro vaši inspiraci:

Zimní outfit - štědrovečerní outfit
Balicí papír na dárky
Vánoční světla
Nákup vánočního stromku
pečení cukroví
Věnec na dvěřích
adventní věnec
adventní kalendář
Vánoční trhy
Nákup vánočních dobrot
Vánoční desky - CD
Vánoční filmy - pohádky
Svíčky
Dopis Ježíškovi (ten jsme tedy poslali už v listopadu)
Výzdoba města 
Sníh - sněhulák (snad se letos dočkáme bílých Vánoc)
Vánoční hvězda (květina, či na stromku)
Sváteční tabule ( nebo alespoň adventní snidaně)
Dárky (tuhle fotku všech dárků dělám každoročně 30.12.)
Vánoční ráno
Rodinná fotka i se širším příbuzenstvem
Kamarádi, či Vánoční večírek
oblíbené místo
Svařák, čaj či káva na trzích
Něco bílého, červeného a zeleného
Ozdobený Vánoční stromeček
Cukroví, vánočka
Vánoční přání, pohledy, PF co jsme dostali i ty co budeme posílat
Odpočítávání, kolik zbývá dnů do vánoc
Vánoční výzdoba u nás doma
Silvestr - Nový rok

A to je asi všechno. Jsem zvědavá, zda se mi to podaří dovést dokonce.

Nejvíc času vždy strávím výrobou Vánočních přání a gratulací. Toto je zatím prototyp, ale byla udaná barevná škála bílá-černá-zlatá. Jedná se o firemní PF a jsou určena korejským zákazníkům, tak snad se budou líbit. Příště Vám ukáži ty z kolekce SnowFlake.


A co vy? Tvoříte také December Daily? Dejte mi vědět do komentářů pod článkem.

Mějte se hezky.

J.

 



Žádné komentáře:

Okomentovat