pátek 14. února 2020

Project Life Week 39/2019

V tomto týdnu jsem se vrátila ke své bílé barvě a nakombinovala ji s tyrkysovou. 

Na tento týden jsem si vybrala kartičky z kolekce  Project 52 Rad Core Kit (Becky Higgins) a fotky jsem vložila do PL kapes typu A  (Becky Higgins). 
Na předem natištěnou titulní kartičku s označením týdne z kolekce Project 52 Fresh Core Kit jsem nalepila proužek kartičky s předem natištěným nápisem "DOCUMENTED" z Project 52 Rad Core Kit a roller razítkem natiskla datumy. Jako poslední jsem nalepila koženkovou samolepku


Dnes těch ilustračních fotek není tolik, stejně tak jako práce na tomto týdnu. Bylo to všechno opravdu rychle. 

Neměla jsem vhodnou kartičku o velikosti 4x6 inch a tak jsem si ji vyrobila ze dvou 3x4 inch. Na ně jsem nalepila jinou menší, napsala text a nalepila moje oblíbené ABC samolepky, které jsou v mnoha různých barvách


Krásný víkend,

Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat