pondělí 24. února 2020

Pieces of us

Krásný den všem!

Snad Vás ten vichr neodfoukl. 

Určitě jste zaznamenali na Instagramu moc hezkou výzvu od Ali Edwards #piecesofus, jež probíhala v týdnu 10.-16.února 2020.
Ani já jsem neodolala a zúčastnila se. Dnes vám tedy ukážu mé pojetí a snad Vás to  navnadí na jeho realizaci. 

Minulý týden Vám svůj projekt ukázala Kája, inspiraci můžete načerpat zde.







Fotky jsem si vložila do kapsy typu P, tak aby každý snímek měl stejný prostor. Chtěla jsem stránku co nejjednodušší, tak aby vynikl příběh a obrázek. Původní návrh použít nějaké barevné doplnující papíry tak vzal za své a zůstalo tak jen u základní bílé čtvrtky.

Ali sice na svých stránkách dává k dispozici zdarma digitální výsek hesla této výzvy, mne se však nechtělo vyndavat plotr, tak jsem si ho napsala sama.
V duchu Ali jsem chtěla zůstat a vlastně použít co nejvíce jejího materiálu, který mám doma již nějakou dobu a původně jsem si ho kupovala na projekt Day in the Life, jenže jsem se ještě nedokázala celý jeden den donutit k dokumentování, nebo spíš si na to vypomenout :) Vzala jsem si tedy k ruce vše, co od ní mám a snažila se to použít.


Titulku jsem tak doladila barevnými kulatými samolepkami, ale došlo i na ty frázové. Jinak pokud od Ali ještě doma nic nemáte, určitě doporučuji pořídit. Samolepky jsou kvalitní, větší gramáže a netřepí se tak, jako některé jiné.


Na označení dnů jsem použila natištěné štítky od Kelly Purkey, ale razítkovací barva je od Ali :)
Frázové samolepky s názvy dnů jsou také Aliiny. Vlastním i její razítko s názvy dnů, jež jsem chtěla použít, ale zjistila jsem, že např. slovo středa by se mi celé do štítku nevešlo :(


U pár fotek jsem použila i její štítkové samolepky. Ali používá zvláštní kombinaci barev a jejich tónů. Pro mne ne úplně líbivých na první pohled, ale na stránkách jsou působivé a nestrhávají k sobě takovou pozornost, jen stránku krásně dotvoří.


Došlo i na samolepky tvarů a podařilo se mi s nimi barevně doladit i enamelky. Tyto jsou už historické a pokud si dobře pamatuji, dostala jsem je od sestry v roce 2010. Velký výběr najdete i u Lotky v e-shopu.

A co vy? Také jste si udělali AliE stránku do alba? Podělte se s námi v komentářích.

J.




9 komentářů:

  1. No Jaru, to je krasna stranka!! Moc hezky jsi to zpracovala! Ja jeste ne 😂 treba za rok to dam 😂😂🙈

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji! Ja zas doufám, ze do roka stihnu Day of Life aspoň vyfotit 😂😂😂

      Vymazat
  2. Wowwww!!!!!!! Jaru bomba! 👍😍

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo, Jaru, to je fakt zajímavá výzva a tvoje zpracování se mi moc líbí. Stejně tak i Kájino, protože je to vždy opravdový, originální kousek z vás.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, moc děkuji! A výzvu si zkus, jsem moc zvědavá na tvé pojetí.

      Vymazat