středa 29. ledna 2020

Project life album - 3/2020


Při hledání vhodných stránek pro dnešní příspěvek jsem zjistila, že mám málo kapes, kde nejsou kapsičky velikosti 4x4. Naštěstí jsem našla dvě stránky, na které jsem mohla použít kartičky Chasing Dreams.



Začnu barevnější stránkou, která je v kapse typu A. Sám Value Kit je barevnější a spíše šílenější. Měla jsem k dispozici už jen pár kartiček, ale i (možná proto) jsem si tvoření užila a použila i ty, které bych primárně nepoužila.


 Po nalepení fotek jsem si vzala krabičku s ozdobami a vybrala si samolepky Emerson od Heidi Swapp. Jelikož jsou kartičky na stránce spíše do modra/zelena, tak jsem si vzala od Heidi ještě notýsek s abecedami Color Fresh. Potom už jen pár enamelek a falešné šití i s mašličkou.


Na vedlejší kartičce se opakuje abeceda Color Fresh a samolepka štítku z archu Emerson. Za štítek se dá vytáhnout fotka ukrytá za jinou fotkou.


Na prostřední části se opakuje motiv palmových listů. Textovou kartičku s pluskami jsem doplnila o enamelky v podobných barvách. Na fotky jsem přilepila opět samolepky Emerson.


Náhodou jsem nalepila fotky s naší slečnou na růžové kartičky. Na jednu velkou jsem použila pruh fotek a dva proužky tištěného textu. Z jedné velké kartičky jsem si vyřízla část s textem a nalepila na koláž fotek. Potom stačilo přidat růžové enamelky a stránka byla hotová.

Druhá stránka je opět z kartiček Chasing Dreams, ale je něžnější (a růžová, hmm). Tentokrát je to zadní strana kapsy typu F.


První fotku jsem si seřízla tak, aby se mi vešla do šitého rámečku. Dozdobila jsem ji razítkem Magnolia Jane. Hlavní abecedou této stránky je zlatá část abecedy Heritage. Vykukující pečivo je z diářového puffy aršíku Day 2 Day Meal Time.


Opět jsem použila samolepky Emerson a přidala k nim i textové samolepky Posh. Chtěla jsem nechat vyniknout kartičky, proto jsem černobílou fotku jen podlepila bílým papírem a horní okraj neustřihla, ale utrhla.


Motýlci a enamelky jdou krásně k sobě, nemyslíte? Z jedné kartičky 6x4 jsem udělala dvě malé. Ty jsem krom fotek doplnila o frázové samolepky z notýsku Small Talk.


Opět v akci enamelky a frázové samolepky. Zželelo se mi králíčka a nakonec jsem ho nepřelepila, jak jsem původně chtěla.


Opět jsem použila bílý papír a trhnutí. Písmenko V má v nápisu dvě funkce - je zde samo za sebe a ještě mi nahrazuje háček (nebo to takto funguje jen u mě?).


 Správná schovávačka, že?

 Ještě jsem vám vyfotila pro představu barevnosti kartiček i druhou stranu této kapsy.

To je pro dnešek vše.

Přeji krásné tvoření.

Ajka



Žádné komentáře:

Okomentovat