pondělí 20. ledna 2020

Ještě jednou December daily

Hezké pondělní ráno,
vím, že už je leden, ale přesto bych Vám ještě naposledy ráda nabídla pár stran z mého prosincového alba. Doufám, že se ještě najde někdo, kdo december daily nemá hotové a uvítá trošku inspirace..... nejsem přeci jediná, kdo má skluz, že ne? :-D.




Jak jsem psala v mém prvním příspěvku zde, snažila jsem se prosincové album 2019 pojmout jednodušeji, abych se vyhnula stresu z toho, že se to na mě valí a když nestihnu každý den zpracovat aktuálně, tak už ho pak nedodělám vůbec. No a nyní můžu říct, že volba traveller's sešitku a jedné dvoustrany na den byla dobrá. Sice mi nakonec stejně pár dní ještě chybí, ale je to vlastně jen pár dvoustran a tak mám naději, že je brzy dodělám :-).
To, že jsem použila červený traveller's sešitek od Echo park a kolekci Snowflake od Crate paper už víte a na tom se nic nezměnilo ani na dalších stránkách.
A teď už Vám ukáži, jak jsem pokračovala další dny (v minulém příspěvku jsem Vám ukázala 1.-5. prosince).


  

Když jsem si upravovala TN sešitek, vložila jsem do něj vellumovou stránku a při tvoření jsem si s ní pak nevěděla rady....:-D. 
Chtěla jsem, aby byla použitelná z obou stran a aby na ní nebyl např. text, který by pak byl čitelný jen z jedné strany. Vyřešila jsem to tak, že jsem na vellum nakreslila alkoholovou fixou obrázky a také jsem si udělala dvě úplně stejné kartičky s datem - 6. a 7. a nalepila jsem je přes sebe, každou na jednu stranu vellumu.... 



Trhání papíru mě moc baví, jednak se mi líbí výsledek a jednak nevadí, když je to křivé. Pokud stříhám nebo řežu řezačkou, mám často problém s tím, že to není rovné, ale tady je to OK :-).



Při tvorbě dvoustrany z 9.12. jsem udělala chybu, špatně jsem si naměřila, kde mám uříznout papír a měla jsem ho o hodně kratší,  než jsem na stránku potřebovala.... vyřešila jsem to ohnutím konce papíru a pak jsem stejný "fígl" použila i na protilehlé straně, aby k sobě pěkně pasovaly. Použité samolepky jsou, stejně jako papír z kolekce Snoflake od Crate paper





Na této dvoustraně jsem opět trhala a ohýbala a zároveň jsem využila zbytky papíru použitého na jiné straně (papír se zlatými hvězdičkami, kterým jsem podložila část fotky, kartičky s datem a také ohnutý roh). Měla jsem strach, aby mi papíry vystačily na celé album a tak jsem se snažila využít každý kousek.





Na této stránce jsem použila nádherné vánoční nápisy od Lepikara. Zároveň je to poslední den (16.12.), který mám zatím zpracovaný, ale je to vlastně můj rekord, protože předchozí roky (2017 a 2018) jsem nikdy album nedodělala dál než do 10.12..... a nekončím, tentokrát ho dodělám celé....



A ještě pro zasmátí - takhle mi manžel stínil lustr, abych neměla na fotkách odlesky.... focení při venkovním šeru neb za tmy je pro mě skutečně peklo....


Snad jsem Vás ještě alespoň trošku inspirovala a těším se na počtenou zase příště.

Kája



Žádné komentáře:

Okomentovat