pondělí 27. ledna 2020

Layout - Boys Fort

Krásný den,
jak jste se měli o víkendu? 
V sobotu jsme se sešli u Lotky na tradičním PL klubu a bylo to moc fajn. Potkat se po delší době se stálými i novými členy klubu. Popovídat si o věcech kolem scrapování, ale dostalo se i na témata děti, škola atd. Dokonce se některé z nás stihli i naobědvat a dát si kávičku:)

Co mě zarazilo, bylo zjištění, že spousta z nás chce dokumentování roku 2020 pojmout jinak než doposud, tradičně Project Lifovsky. 

Vám co jste se rozhodli pro nový formát zpracování svých životů držím palce. A vám co zůstáváte věrni PL věřím, že vám v tomto roce s týmem přineseme spoustu inspirace, jak si své PL ozvláštnit.


 
Ale teď už zpět k samotnému tvoření. Když jsem se v pátek probírala materiálem, co že bych si tak scrapla? (Fotografii mi tentokrát vybral manžel.) Padlo mi oko na klučičí kolekci Boys Fort, která jednu dobu dost frčela. Více si o ní můžete přečíst v tomto článku. Já už měla z této kolekce jen pár zbytečků a jednu poslední celou velkou čtvrtku. Takže to byla výzva, použít ji a co nejvíce odřezků, abych si mohla udělat místo na nové kolekce. 


Ke kolekci patří šedá kartónová abeceda s různou tloušťkou písmenek, Lotka jich v e-shopu ještě pár má, tak neváhejte, je univerzální. Ale také papírová trojabeceda v barvách béžové, modré a zelené. 


Odřezky jsem na sebe vrstvila různě, tak aby to stránce dodalo větší dynamiku.


Také jsem použila jednu z posledních kartónových ozdob (pozn. také jich v e-shopu ještě pár najdete), jež ke kolekci patří a můj oblíbený šťítek na journaling. Tuhle razítkovací sadu labelů Vám doporučím všemi deseti i pokud nemáte Big shot. Protože součástí jsou i vyřezávací šablony. 
Já Big shot nevlastním a tento štítek je úplně poslední z mé label-razítkovací mánie z našeho scrapylife víkendu v loňském květnu. Tehdy jsem razítkovala skoro celý večer a následně vystřihla asi 350 těchto šťítků v různých barvách. Měla jsem je tak kdykoliv během tohoto půlroku k dispozici a nemusela se přemlouvat v průběhu tvoření k tisknutí.
Těď už jen musím najít volný večer a chuť k dalšímu label-maratónu.


Spodní pravý roh jsem dozdobila frázovými samolepkami od PinkFresh.

A to je pro dnešek vše.

Loučím se s Vámi a budu moc ráda, pokud mi do komentáře napíšete, zda jste v roce 2020 věrni klasickému PL nebo zkoušíte nějaký nový formát.

J.

P.S. a pokud jste s 2020 ještě nezačali, tak jako já, napište mi to také, ať v tom nejsem sama.






Žádné komentáře:

Okomentovat