středa 8. ledna 2020

Project Life album - 1/2020


Karty jsou rozdány. Přesně to je jeden z mých plánů na urychlení tvoření. Vlastně je to v tomto směru jediný plán. Ten další je spíše jen o tom tvořit! Ale nejdůležitější je stále z toho mít radost a užívat si to.

Jelikož jsem měla opět fotky velikosti 3x4 i 4x3, tak jsem zvolila rozložení kapsy typu P. A teď to nejdůležitější, rozhodla jsem se pro kartičky z nádherné kolekce Project 52 Fresh (P52F). Kartičky jsem měla rozdělené podle barev, takže jsem je nejprve musela zamíchat a potom si rozdat 30 kartiček velikosti 3x4. Tím jsem si vytvořila tvořící mantinely a mohlo se tvořit.



Ač je rozměr kapes 4x4, tak jsem si na této stránce vystačila jen s kartičkami. Většinou stačilo přepůlit kartičku a nalepit obě poloviny pod fotku. Tím jsem se zároveň vyhla oblím rohům. Razítkovala jsem prastarou abecedou a černým StazOnem. Další ozdoby jsou samolepky ke kolekci Office Hours. Ač se to nezdá, tak jsou celkem univerzální.


Hodil se mi i zelenkavý odstín samolepek. Udělala jsem si i jednu odklápěcí kartičku. Je to jediný bílý papír na celé stránce.

Na odklápění jsem si vzala bílou scrap čtvrtku. Tu jsem si na této desce uřízla na rozměr 8x4 a přeložila. Ani nevíte, jak jsem si tohoto pomocníka oblíbila. Přiznám se, že se mi k P52F přimíchaly kartičky Midnight a ta pod labutěmi je jednou z nich. Nápis je ze stříbrné Sticko abecedy.

Kartička s textem je má oblíbená. Stačilo přidat proužek papíru v podobné barvě, jako jsou květy. Promíchání nebylo dokonalé a tak se mi kartičky dost opakovaly, což zas tolik nevadilo.


 Do dolní části jsem přidala pár enamelek a opět samelepku Office Hours.



Na další stránku jsou opět použila rozvržení typu P a rozdala si 30 kartiček z kolekce P52F. Některé kartičky se mi opět opakovaly (hlavně ty zelené jsou hned vidět, že), ale stránku jsem lepila jinak.


Použila jsem bílý podklad a některým kartičkám ponechala jejich oblé rohy. Opět jsem razítkovala StazOnem. Modré papírové srdíčko je vystřižené z jedné kartičky a nalepené na jinou. Enamelky nesmí chybět (když už jsem nepoužila lepící abecedy). Šedivá kartička s fotkou mi přišla dokonalá sama o sobě a už jsem ji nechtěla dál zdobi. Přesto jsem přidala krom enamelek i frázi ze Small Talk. Zelená kartička s nápisem ÚSMĚV je odklápěcí a nalepila jsem na ni heslo z notýsku Big Chat.



Na vlaječce se mi opakoval nápis z předchozí stránky, tak jsem ho přelepila samolepkou Office Hours. Byla jsem celkem překvapená, jak seděla velikostně i barevně.





Zde jsem si v textu plánovaně (opravdu, nezakrývá žádnou chbyu) nechala místo na srdíčko.


Ponechala jsem si nápad z předchozí stránky a textovou kartičku udělala podobně. Aby mi více vystupovala, tak jsem ji podlepila malými proužky zelené kárované kartičky. Trochu jsem se bála, aby nápis nezanikl, ale je to takhle skvělé.


Text je z kartičky kolekce Midnight. Seřízla jsem si ji tak, aby mi seděla s fotkou a věšla se do rozměru 4x4. Po stranách jsem přidala tmavou kartičku z P52F. Po vyfocení stránek, jsem tuhle kartičku a kartičku s ÚSMĚVEM prohodila, ale už znovu nefotila. To mám ráda na PL, tu možnost změny.


Ani nevím, proč jsem se rozhodla nalepit fotku takto a ne rovně. Ale byl to skvělý nápad (já vím, samochvála, jenže hlavní je, abych z toho měla radost já ;). ). Dvě tmavší kartičky jsem nalepila přes sebe, naštěstí to utlumila fotka. Tu jsem doplnila o fráze ze Small Talk a enamelkami. Opět se mi hodila samolepka Office Hours.


Prostřední dolní kartička mě hodně potrápila. Původně jsem ji chtěla udělat odklápěcí, ale nebylo to ono. Potřebovala jsem přidat ještě jeden stejný proužek fotek, ale nechtěla jsem přidávat další kartičky a text. Pak mě to napadlo, vždyť můžu udělat kapsičku z celé kartičky (jedná se o zadní stranu stránky) nalepením na kapsu. Uff, potom jsem jen přidala krásnou růžovou samoleku a bylo hotovo.


Omezení počtu kartiček mi vyhovuje, zkusíte ho i vy? Už jsem to vlastně udělala párkrát i loni, ale nevím, proč jsem v tom nepokračovala pravidelně.

Rozhodně nezapomeňte, že do 10.1. je na e-shopu Scrapylife kategorie 40% sleva. Jsou tam například i zde použité samolepky, enamelky a spousta dalších ozdob. 

Přeji krásné tvoření.

Ajka



Žádné komentáře:

Okomentovat