pátek 3. ledna 2020

Project life – Titulka 2020


Když jsem se koukala na své začátky Scrapylife blogu, zjistila jsem, že dnes píši příspěvek č. 333! A nebudu lhát, šokovalo mě to. 

Dnes vám k tomu představím svoji již osmou titulku. Ano, tolik alb už mám a jsem šťastná za každý týden, který v nich mám zaznamenaný. Některé týdny mi v některých albech chybí, ale tak 80% z celku mám hotovou. 

Projet Life album 2020 se nebude nijak lišit od předchozích let. Stále budu hlavně používat: 

· Core Kit (momentálně mám nejraději CLICK Core Kit edition)
· Album (letos budu používat CLICK edition)
· Fotografie
· Pero (černé)

TITULKA 2020 ale jistých změn zaznamenala, nepoužila jsem žádnou velkou titulní fotku, ale využila jsem systému Project Life kapsiček (kapsa typu F) a naplnila je fotkami o velikosti 3x4 inch a 4x6 inch. 


Fotky jsem doplnila kartičkami z CLICK CORE KIT sady, samolepkami a ozdobami z té samé kolekce. 

Na označení roku jsem zvolila dřevěný výřez z vlastních zásob a na všechny fotky jsem pomocí sešívačky připevnila papírové ozdoby

Fotka s označením roku nebyla moc kvalitně vyfocená a tak jsem v online editoru Picmonkey použila filtr, který tu fotku ještě více "rozzrnil".  

K černo/bílým fotkám jsem zvolila kartičky s černým a červeným designem. Některé z nich jsem pak ještě doplnila o další dřevěné (wood veneer) ozdoby ve tvaru srdíček. 

Na poslední kartičku titulní stránky jsem mimo roller razítka na označení roku,  použila razítka s nápisy, které jsou mojí sběratelskou vášní. Čísla u jednotlivých řádků mají souvislost s čísli na fotografiích. 

Jak jsem již psala výše, letošní titulka se liší od těch předchozích hlavně velikostí fotek. Na všechny moje titulky se můžete podívat níže:

2019 - více o této stránce ZDE:

2018 - více o této stránce ZDE:

2017 - více o této stránce ZDE:

2016 - více o této stránce ZDE:

2015 - více o této stránce ZDE:

2014 - více o této stránce ZDE:

2013:

Děkuji za pozornost a těším se s vámi v roce 2020,

Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat