čtvrtek 21. listopadu 2019

Scrapylife TN výzva 6/2019 - Má inspirace a rámečky

Dneska máme pro vás poslední letošní článek s naší Scrapylife TN Story výzvou. Tvoření si vždy užíváme a jsme napnuté, jaké krásné výtvory sem postupně nahrajeme. Kdo použil již připravené rámečky, kdo si je vytvořil, kolik rámečků použijeme a kdo nás překvapí úplně jiným pojetím? Doufám, že vás inspirujeme k vytvoření nějakého vašeho TN příběhu/záznamu. 



Předchozí témata Scrapylife TN týmové výzvy byly:

05/2019 - Moje léto

Takto pro vás TN výzvu zpracovala Charlotta:

Mojí největší inspirací a důvod proč jsem kdy začala dělat Scrapbook, Project Life a Travelre's Notebook, je můj syn. A tak pro mě bylo poměrně jednoduché tuto výzvu splnit. Horší už pak bylo místo ve formátu Travelre's Notebook
Vymyslela jsem si, že vezmu fotku z každých jeho narozenin jako záchytný bod. Je mu deset a spolu s fotkou ze dne narození mi nakonec vyšlo 11 fotek. 

Na nadpis jsem použila stříbrné abc samolepky a doplnila ho Phrase (slova) samolepkou. 


Rámečky jsem vytvořila z kartiček Project Life sady CLICK od Becky Higgins - jak jinak, v poslední době moje nejoblíbenější sada. Pod každou fotku jsem nalepila úžasné samolepící štítky od Ali Edwards ze sady Story Planner Bundle Stickers, na které jsem pomocí roller razítka natiskla datumy. Pak jsem ještě doplnila několik Phrase (slova) samolepky a vše nalepila do TN sešitu.



Takto pro vás TN výzvu zpracovala Bára:

Tentokrát jsem naši výzvu nechala opravdu na poslední chvíli a hodně jsem potrápila hlavičku. Procházela jsem fotky i několik let zpět a ne a ne najít tu správnou a tak jsem si řekla, že stránka bude opět bez fotky. Použila jsem stařičkou kolekci Indigo Hills 2 v takových snových tónech. Rámeček jsem použila ze sady papírových výseků a i na ozdobení jsem použila papírové výseky a puffy samolepky. Na nadpis jsem použila abecedu z kolekce Pick me up - jedna je bílá a druhá tmavě modrá. U sady papírů jsem měla uložené i zbytky a ty jsem přesně použila, proužky jsem si ledabyle nalepila přes sebe a na ně nalepila podlepený rámeček. Napsala jsem text a vše dozdobila :) 



 

Takto pro vás TN výzvu zpracovala Jarka:

Dnes jsem poprvé vytvořila stránku bez fotky a důvod byl takový, že jsem měla velmi málo času na její vytvoření a hlavně jsem nemohla najít tu naší týmovou, ale jak uvidíte v dalších příspěvcích, o nic nepřijdete. 



Uvést Scrapylife tým jako inspiraci byl můj první nápad, jenže jak to provést, když nemám tu fotku? Zkusila jsem to krasopísmem a docela to vyšlo, až na to počáteční S, ale chybami se člověk učí. A co jsem použila za materiál?

Rámeček je od Becky Higgins - bílý s embossem, jež na umělém světle není vidět :( Jako podklad jsem použila barevný papír z krásné kolekce Typecast od WeR. Tečka nad i byla původně namalované červené srdíčko, ale nevím proč se mi rozpilo, zachránila jsem to tedy enamelkou od PinkFresh. Nadpis jsem pak vylepila abecedou Indigo hills 2.
Do vlepeného rámečku z Typecast kolekce na druhé straně jsem napsala "skoro" slohovou práci na toto téma. A to je pro dnešek vše. Přeci jen toho času na tvorbu bylo tentokrát poskrovnu, ale příště si to vynahradím.

Takto pro vás TN výzvu zpracovala Ajka:

V dnešním článku jsem vlastně nebyla ničím omezena a trochu mi to chybělo. Mám doma hračičku od WeR Frame Punch Board, mohla jsem si tedy udělat jakékoliv rámečky z jakéhokoliv papíru. Skoro tedy bez limitu. Ze sad papírů jsem si vybrala Again&Again a mohla jsem rámečkovat. Jsme holky, proto jsem barvy ladila do růžového odstínu.



Jak vidíte, tak jsem si s rámečky pohrála a různě je přes sebe pokládala a podkládala jimi fotky. Na velký širší rámeček s textem jsem si ještě načmárala další orámování. Na razítkování jsem použila odstín PLUM z miniArchivalů. Na stránce mám však jen jeho odstín, protože se jedná o druhý otisk z jednoho namočení (jinak by nadpis byl moc sytý). Razítkovací abeceda je Pick Me Up.




Takto pro vás TN výzvu zpracovala Kája:

Stránky v traveller's notebooku jsem většinou věnovala své rodině, tak jsem si říkala, že tentokrát bych mohla udělat změnu a hned mě napadlo, že moje tvořivá inspirace jsou holky z našeho teamu a zároveň ještě nikde nemám naší společnou fotku z víkendu, na který jsme jako team vyrazily. Někdy se mi stane, že nemám moc chuť tvořit nebo mám pocit, že nestíhám a akorát mi přibývá skluz a to mě trošku demotivuje. Pak si ale přečtu články na blogu a hnedka mne to nakopne k dalšímu tvoření - takže DÍKY! HOLKY MOJE :-)

Stránku jsem tentokrát udělala docela barevnou a vzniklo to tak, že jsem si na Scrapylife klub nechtěla balit moc věcí a tak jsem vzala jen fixy, TNko a pár maličkostí.


Začala jsem tím, že jsem nakreslila pár čar pomocí fixek. 



U Lotky v obchůdku jsem si pak vybrala ozdoby - přesne se mi hodily holčičí od Shimelle :-), jsme přece víly, ne? :-D 



No a samozřejmě jsem nemohla zapomenout na rámečky, vybrala jsem u Lotky třpitivé od Heidi Swapp, ale použila jsem je trošku jinak než na orámování fotky, ale spíš jako ozdobu a doplnění barevné stránky.



A tady je to všechno dohromady. 

Ať žije teamová inspirace :-)

Kája a spol.


Žádné komentáře:

Okomentovat